Курси підвищення кваліфікації
відділу освіти дітей з порушеннями слуху
Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Одним з важливих напрямів роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України є надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників за сучасними освітньо-професійними програмами.
Послуги Інституту – унікальні, вузько профільні, затребуванні; враховують актуальні підходи, інноваційні навчальні та корекційні технології, практичні авторські методики, що забезпечується професійним складом викладачів, серед яких доктори і кандидати наук, провідні фахівці галузі.
Сьогодні педагоги мають можливість обирати надавачів таких послуги і це зумовлює підвищенні вимоги до їхньої якості.
Відділ освіти дітей з порушеннями слуху серед найбільш затребуваних, що свідчить про високий фаховий рівень, доброзичливу, сприятливу, творчу атмосферу, тісну співпрацю з закладами освіти, які навчають дітей з порушеннями слуху.
Шановні колеги!
Визнання нової суспільно-освітньої концепції, яка ґрунтується на соціальних (людино центрованих) принципах, що зумовлюють розвиток всієї освіти в інноваційному напрямі, потребує нових підходів та моделей до навчання, виховання та розвитку осіб з особливими освітніми потребами.
Для осіб з порушеннями слуху якісно новий етап в освіті пов’язаний із соціокультурним, особистісно-орієнтованим, компетентнісним підходами, що змінюють ставлення до них як до представників культурно-лінгвістичної меншини та уможливлюють самоідентифікацію, самовизначення та вибір освітніх маршрутів. Серед основних принципів цих підходів є доступність до освіти на різних рівнях та індивідуалізація особистості, тобто надання підтримки та супроводу кожній дитині з порушеннями слуху відповідно до її особливих освітніх потреб.
Як ефективно реалізувати означені принципи в спеціальних та інклюзивних умовах навчання?
Яке місце і роль вчителя загальноосвітнього закладу й спеціального педагога (сурдопедагога) в сучасній системі освіти та як ефективно відповідати соціальним запитам?
Які технології, методи, методики, форми роботи, вправи та за яких умов забезпечують якісну освіту дітям з порушеннями слуху?
Відповіді на ці та інші питання Ви можете отримати під час курсів підвищення кваліфікації, що проводить відділ освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
Цільовою аудиторією курсів є педагоги спеціальних та інклюзивних закладів, фахівці, які працюють з дітьми з порушеннями слуху.
Проходження курсів допоможе учасникам:
- зрозуміти концепцію сучасної освіти та Нової української школи в контексті дотримання прав осіб з порушеннями слуху;
- дізнатися про організація освітнього середовища для дітей з порушеннями слуху, підходи до адаптації/модифікації навчально-методичного забезпечення, у тому числі змісту, процесу навчання та результатів учнівської діяльності;
- побачити практичні шляхи законодавчого забезпечення для самоідентифікації, самовизначення та вибору освітніх маршрутів учнів з порушеннями слуху;
- дізнатися про алгоритм реалізації програм з навчальних та корекційно-розвиткових курсів для учнів з порушеннями слуху;
- зрозуміти особливості організації роботи у групі чи класі з дітьми з різним ступенем порушення слуху, у тому числі з кохлеарними імплантати та комплексними порушеннями;
- дізнатися про свіжі ідеї й світовий практичний досвід навчання, виховання і розвитку осіб з порушеннями слуху (у тому числі про особливості діагностики, сучасні підхід до спільного викладання, застосування комп’ютерних технологій та особливості слухопротезування тощо).
Спікерами курсів підвищення кваліфікації є автори діючих програм та підручників, які вивчають передовий національний та закордонний досвід, у тому числі проходять стажування за кордоном, беруть участь у діючих проектах та експериментах. Матеріали курсів тісно пов’язані й узгоджені з новим українським законодавством та освітніми стандартами.
Підвищуйте свій фах разом з нами!