Засвоєння граматичної будови мовлення дітьми із особливими освітніми потребами (ООП)

Недостатнє засвоєння мовних знань (особливо семантичних одиниць на різних рівнях організації мови) та мовних навичок (особливо граматичних) обмежує можливості спонтанного розвитку мовленнєвої системи, зокрема самостійне засвоєння значень нових слів, з потоком яких дитина зустрічається в навчальній літературі у контексті всіх шкільних предметах. Це веде до недостатнього розуміння усного і особливо писемного мовлення, що зрештою ускладнює процес оволодіння шкільними знаннями.

Представлено психолінгвістичний аналіз труднощів, помилок, які проявляються в усному і писемному мовленні в учнів початкових класів, розроблено та представлено теоретичні й прикладні підходи до вирішення питання формування граматичної морфологічної системи у дітей з особливими освітніми потребами.

 

 

Завантажити