Діагностичний інструментарій щодо виявлення дизорфографічних помилок в учнів із тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання

Пропонуємо Вашій увазі презентацію на тему «Діагностичний інструментарій щодо виявлення дизорфографічних помилок у школярів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення», в якій йдеться про напрями діагностичної методики, які розроблено з позицій психолінгвістичного підходу, що передбачають виявлення дизорфографічних помилок та недостатньо сформованих структурних компонентів орфографічної навички і мовних структур.

Презентаційні матеріали можуть бути використані логопедами, дефектологами, педагогами а також стануть у нагоді, як під час викладацької діяльності, так і практичної роботи з дітьми із порушенням мовленнєвого розвитку.

Презентацію було представлено кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником відділу логопедії Інституту Спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України Зоряною Мартинюк.

 

Завантажити