2018 – 2020 роки

Тема 1. «Психолого-педагогічні засади корекційно-розвивального навчання дітей із порушеннями когнітивного розвитку»

Тема 2.«Теоретико-методичні засади навчання дітей з порушеннями слуху в умовах модернізації освіти»

Тема 3. «Методичні та дидактичні засади навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного середовища»

Тема 4. «Теоретико-методичні засади білінгвального навчання глухих та слабкочуючих осіб»

Тема 5. «Науково-методичне забезпечення реалізації змісту навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку»

Тема 6. «Особистісно-орієнтовані технології навчання дітей з порушеннями зору»

Тема 7. «Навчально-методичне та дидактичне забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення»