Інститут
спеціальної педагогіки

НАПН України
         
         
Про
Інститут
Напрями
діяльності
Бібліотека Наші
партнери
Новини
укр/en
 
Контакти
 

 

Презентація навчально-методичного посібника «Психолого-педагогічні основи діагностики і формування комунікативної діяльності у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку»

 

 

 

15 січня  2016 року  на базі дошкільного навчального закладу зі спеціальними групами №127 м. Києва відбулася презентація нового навчально-методичного посібника «Психолого-педагогічні основи діагностики і формування комунікативної діяльності у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку». Посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист №1/11-6147 від 28.04.2015).

Посібник репрезентує результати науково-дослідної роботи з комплексної теми «Психолого-педагогічне обґрунтування змісту і методів особистісно орієнтованого навчання дітей із затримкою психічного розвитку». Проблематика посібника присвячена пошуку шляхів діагностики та специфіки формування комунікативної діяльності в умовах особистісно-орієнтованої парадигми освіти. У контексті дослідження категорія «хронотопу» в поєднанні з категорією «комунікативна діяльність» у вигляді цілісного концепту «хронотоп комунікативної діяльності» дозволяє передати просторово-часову та ціннісно-смислову систему комунікативної діяльності особистості з Іншим суб'єктом на рівні соціуму (з дорослими та однолітками), культури (через дорослих та однолітків із персонажами анімаційних фільмів) й персоналізованого «Я» (з улюбленою іграшкою та уявним партнером).

 

 

Організатором заходу виступила лабораторія інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України (автор посібника та доповідач – канд. психол. наук, с.н.с. Омельченко Ірина Миколаївна ).

Під час презентації було приділено увагу наступним питанням  

1. Структурні складники комунікативної діяльності (просторовий, часовий і ціннісно-смисловий).2. Інструментарій діагностики комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку.
3. Алгоритми діагностики часового та ціннісно-смислового компонентів комунікативної діяльності у дітей із затримкою психічного розвитку.

 Представлені у презентації методичні підходи та психологічний інструментарій викликали у педагогічного колективу інтерес і жваве обговорення.

 

 

Інститут спеціальної педагогіки

щиро вдячний дирекції та колективу

дошкільного навчального закладу зі спеціальними групами №127 м. Києва за можливість реалізації і впровадження експериментальних ноу-хау, підтримку в проведенні заходу.

 

 

 

 

 

 
       
       
       
       
   
Надходження літератури з інклюзивної освіти
  ______________________________________
       
   
23 травня 2017 рокуо 1600 відбудеться захист дисертації МЕЛЬНІЧЕНКО  ТЕТЯНИ  ВАСИЛІВНИ
  ______________________________________
       
   
23 травня 2017 року о 1400 відбудеться захист дисертації ДРОБОТ ОЛЕНИ АНАТОЛІЇВНИ
  ______________________________________
       
   
21-22 квітня 2017р. розпочато проведення курсів підвищення кваліфікації на тему: "Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту"
  ______________________________________
       
   
7 квітня 2017 року відбувся семінар-практикум «Сучасні технології навчання дітей з порушеннями слуху»
  ______________________________________
       
   
VIII Міжнародний науково-практичний семінар «Дошкільна освіта: досвід, проблеми, перспективи»
  ______________________________________
       
   
5 квітня 2017р. відбулося  урочисте нагородження керівників творчих груп
  ______________________________________
       
   
2 квітня проведено майстер-клас «Психологічний супровід дітей з порушеннями зору»
  ______________________________________
       
    6-8 квітня 2017 року семінар «Психолого-педагогічні умови організації навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інтегрованих та інклюзивних класах»
  ______________________________________
       
   
25 квітня 2017 року проводиться науково-практичний семінар «Навчання та ви ховання дітей з порушеннями зору: історія і сьогодення».
  ______________________________________
       
   

Вітаємо  Прохоренко  Лесю  Іванівну  з  успішним захистом  докторської   дисертації

  ______________________________________
       
 
 

Круглий стіл що до участі української команди у міжнародному проекті "Расмус".

  ______________________________________
       
    30 березня 2017 р. відбувся науково-методологічний семінар із історії освіти
  ______________________________________
       
       
       
       
 
 

 

 
  

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України - провідна наукова установа у складі НАПН України, що визначає стратегічні напрями розвитку спеціальної педагогіки та психології, здійснює фундаментальні і прикладні дослідження з проблем освіти дітей з особливими потребами.

вул. М. Берлинського 9, м. Київ,
04060, Україна
Тел./факс: +380 44 440 42 92
http://ispukr.org.ua/
ispukr@ukr.net
Skype: isp4404292

   
   
Про Інститут

Напрями діяльності

Бібліотека Наші партнери Новини Контакти  
Керівництво Науково-дослідна робота Особлива дитина: навчання і виховання        
Лабораторії Експериментальна робота Електронна бібліотека        
Аспірантура/ Докторантура Міжнародна діяльність Автореферати, Дисертації        
Спеціалізована вчена рада Масові заходи Законодавчо-нормативна база