Інститут
спеціальної педагогіки

НАПН України
         
         
Про
Інститут
Напрями
діяльності
Бібліотека Наші
партнери
Новини
укр/en
 
Контакти
 

 

До уваги слухачів курсів підвищення кваліфікації!

 

Розпочинається реєстрація на курси підвищення кваліфікації за програмою «Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту» (гриф МОН № 750 від 24.06.2014).

Реєстрація триватиме з 5 жовтня по 27 жовтня 2016 року.  

Термін проведення курсу: з 29 жовтня по 6 листопада 2016 року.

Місце проведення: м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, актова зала (2 поверх) Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.


Програма курсу «Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту» базується на високотехнологічних науково доказових стратегіях допомоги дітям з порушеннями мовленнєвого розвитку, розроблених вітчизняними науковцями лабораторії логопедії – викладачами цих курсів: Данілавічютє Е.А., к. пед. н, старшим науковим співробітником, зав. лабораторії логопедії; Трофименко Л.І., к. пед. н, старшим науковим співробітником Бартєнєвою Л.І., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Ільяною В.М., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Рібцун Ю.В., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Пригодою З.С., к. пед. н, старшим науковим співробітником; Аркадьєвою О.О. к. пед. н, науковим співробітником Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.

Програма курсу розрахована на 72 академічні години.

ПО ЗАКІНЧЕННЮ КУРСУ ВИ БУДЕТЕ

ЗНАТИ про:

  • наукове підґрунтя кваліфікації порушень мовленнєвого розвитку та стратегій реалізації навчально-виховного процесу в умовах наявності патології мовлення;
  • психолінгвістичний підхід до діагностики та компенсації мовленнєвих порушень;
  • сучасні технології логопедичного впливу на лінгвістичний розвиток дітей з порушеннями мовлення;
  • особливості організації навчально-виховного процесу дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку в спеціальних закладах і закладах з інклюзивною формою навчання.

ВМІТИ:

  • здійснювати аналіз мовленнєвого розладу з позицій психолінгвістичного підходу;
  • визначати стратегію логопедичного впливу з опорою на результати психолінгвістичного аналізу мовленнєвого розладу;
  • організувати логопедичну допомогу з урахуванням специфіки закладу та сучасних вимог сьогодення до її якості.

ВОЛОДІТИ:

  • технологією психолінгвістичного обстеження та компенсації порушень усного та писемного мовлення;
  • технологією реалізації диференційованого викладання у закладах для дітей із порушеннями мовлення;
  • прийомами адаптації і модифікації завдань відповідно до специфіки мовленнєвого порушення;
  • технологією здійснення відбору та поступового конструювання завдань на основі психолінгвістичного аналізу порушення;
  • технологією професійного співробітництва як невід'ємної складової стратегій викладання в умовах наявності мовленнєвої патології;
  • практичним інструментарієм-алгоритмом, що охоплює фонологічний, лексичний, граматичний компоненти мовлення, спрямований на подолання різних базових порушень мовлення і репрезентований у вигляді таких модулів: «Формування фонемографічних уявлень», «Моделювання вербального контенту», «Граматичне конструювання у контексті морфологічної словозміни», «Формування орфографічної компетентності», «Оптимізація рецептивної діяльності різної модальності у контексті читання» тощо.

ОТРИМАЄТЕ:

  • Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка після успішного складання комплексного диференційованого заліку;
  • навчально-методичною літературу.

 

НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА РАХУНОК КОШТІВ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ.

 

ЯКЩО ВИНИКЛИ ПИТАННЯ:

звертайтеся до методиста КПК Толмачової Альони Володимирівни,
тел. +380 44 440-42-92, моб. +380 96 395-97-52
,
e-mail: alona_lilit@mail.ru

 

 

Анкета реєстрації слухача курсів підвищення кваліфікації



 

 
       
       
       
   

Засідання робочої групи з розроблення проекту нормативно-правового акта щодо використання формату «спрощеного читання»

  ______________________________________
       
   

Семінар-презентація «Розвиток мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку: теоретичне підґрунтя, зміст, алгоритми реалізації вчителем-логопедом та вчителем початкових класів»

  ______________________________________
       
    28 березня 2017 року о 1400 відбудеться захист дисертації ПРОХОРЕНКО ЛЕСІ ІВАНІВНИ
  ______________________________________
       
   
28 березня 2017 року о 1630 відбудеться захист дисертації МАКАРЧУК ЛЮДМИЛИ ОЛЕКСІЇВНИ
  ______________________________________
       
   
«Загальний недорозвиток мовлення у дошкільників: психофізіологічні механізми, діагностичні критерії, напрями подолання»
  ______________________________________
       
   
«Методична реалізація змісту корекційного навчання учнів початкових класів з мовленнєвими порушеннями»
  ______________________________________
       
   

Науково-практичний семінар «Інклюзивна освіта незрячих школярів: моделі, рішення, виклики»

  ______________________________________
       
   

Науково-практичний семінар з питань впровадження інклюзивної освіти дітей з інвалідністю в дошкільних навчальних закладах

  ______________________________________
       
 
 
1 грудня 2016 року відбулася науково-педагогічна конференція на тему…
  ______________________________________
       
   

«Круглий стіл» на тему: «Корекційна робота у закладах для дітей з порушеннями слуху»

  ______________________________________
       
   

Міжнародна спеціалізована виставка закордонних навчальних закладів «Education abroad» та «Освіта та кар'єра – День студента 2016»

  ______________________________________
       
    Тематичні робочі зустрічі з педагогами
  ______________________________________
       
   

До уваги логопедів! Стартує реєстрація на курси підвищення кваліфікації за програмою "Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту"

  ______________________________________
       
       
       
 
 

 

 
  

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України - провідна наукова установа у складі НАПН України, що визначає стратегічні напрями розвитку спеціальної педагогіки та психології, здійснює фундаментальні і прикладні дослідження з проблем освіти дітей з особливими потребами.

вул. М. Берлинського 9, м. Київ,
04060, Україна
Тел./факс: +380 44 440 42 92
http://ispukr.org.ua/
ispukr@ukr.net
Skype: isp4404292

   
   
Про Інститут

Напрями діяльності

Бібліотека Наші партнери Новини Контакти  
Керівництво Науково-дослідна робота Особлива дитина: навчання і виховання        
Лабораторії Експериментальна робота Електронна бібліотека        
Аспірантура/ Докторантура Міжнародна діяльність Автореферати, Дисертації        
Спеціалізована вчена рада Масові заходи Законодавчо-нормативна база