Інститут
спеціальної педагогіки

НАПН України
         
         
Про
Інститут
Напрями
діяльності
Бібліотека Наші
партнери
Новини
укр/en
 
Контакти
 

 

Успішний досвід.

 

15 лютого 2017 року у Київському будинку вчителя відбувся Науково-практичний семінар «Інклюзивна освіта незрячих школярів: моделі, рішення, виклики». У заході взяла участь завідувач лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Світлана Литовченко.

Організатори семінару – команда Ресурсного центру освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету «Львівська політехніка», зокрема: керівник – Оксана Потимко, психолог ПМПК м. Львова Жанна Катерняк, яка здійснює супровід дітей, що планують навчатися в інклюзивних закладах та під час навчання, а також учитель інклюзивного класу Галина Ліщинська.

Представлено успішний досвід включення дітей з тяжкими порушеннями зору до навчально-виховного процесу загальноосвітні школи, організації підтримки дитини, батьків та вчителів, забезпечення необхідними технічними засобами. Зокрема, фахівці виділяють такі ключові моменти української моделі інклюзії: підготовка дитини, батьків, педагогів; облаштування робочого місця учня з порушеннями зору; забезпечення адаптованими підручниками, організація корекційної допомоги.

Пізнавальним був презентований на заході міжнародний досвід роботи ресурсних центрів, різноманіття сучасних інформаційних засобів, необхідних для здобуття освіти дітей з особливими потребами тощо.

Слід акцентувати на таких моментах, цікавих для фахівців:

неприпустимою є ситуація, коли асистент вчителя сидить поряд з дитиною з порушеннями зору і постійно озвучує (шепоче) їй все, що відбувається у класі, тим самим заважає сприймати слова вчителя та учнів. Учитель має продумувати урок таким чином, щоб максимально донести матеріал для всіх учнів, а асистент разом з вчителем планує урок, готує необхідні адаптації, підтримує дитину з порушеннями там, де це необхідно.

Справжній творчий Вчитель, п. Галина зазначила – по-справжньому визнала інклюзію своє дівчинки (так вона лагідно називає ученицю), не тоді, коли вона успішно виконувала навчальні завдання, а тоді, коли дівчинка почала бігати на перервах та порушувати дисципліну разом з іншими учнями!

Дякуємо організаторам заходу та сподіваємося на співпрацю)))

 

 

 
       
       
       
   

Засідання робочої групи з розроблення проекту нормативно-правового акта щодо використання формату «спрощеного читання»

  ______________________________________
       
   

Семінар-презентація «Розвиток мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку: теоретичне підґрунтя, зміст, алгоритми реалізації вчителем-логопедом та вчителем початкових класів»

  ______________________________________
       
    28 березня 2017 року о 1400 відбудеться захист дисертації ПРОХОРЕНКО ЛЕСІ ІВАНІВНИ
  ______________________________________
       
   
28 березня 2017 року о 1630 відбудеться захист дисертації МАКАРЧУК ЛЮДМИЛИ ОЛЕКСІЇВНИ
  ______________________________________
       
   
«Загальний недорозвиток мовлення у дошкільників: психофізіологічні механізми, діагностичні критерії, напрями подолання»
  ______________________________________
       
   
«Методична реалізація змісту корекційного навчання учнів початкових класів з мовленнєвими порушеннями»
  ______________________________________
       
   

Науково-практичний семінар «Інклюзивна освіта незрячих школярів: моделі, рішення, виклики»

  ______________________________________
       
   

Науково-практичний семінар з питань впровадження інклюзивної освіти дітей з інвалідністю в дошкільних навчальних закладах

  ______________________________________
       
 
 
1 грудня 2016 року відбулася науково-педагогічна конференція на тему…
  ______________________________________
       
   

«Круглий стіл» на тему: «Корекційна робота у закладах для дітей з порушеннями слуху»

  ______________________________________
       
   

Міжнародна спеціалізована виставка закордонних навчальних закладів «Education abroad» та «Освіта та кар'єра – День студента 2016»

  ______________________________________
       
    Тематичні робочі зустрічі з педагогами
  ______________________________________
       
   

До уваги логопедів! Стартує реєстрація на курси підвищення кваліфікації за програмою "Інноваційні технології моделювання мовлення в умовах психолінгвістичного дефіциту"

  ______________________________________
       
       
       
 
 

 

 
  

Інститут спеціальної педагогіки НАПН України - провідна наукова установа у складі НАПН України, що визначає стратегічні напрями розвитку спеціальної педагогіки та психології, здійснює фундаментальні і прикладні дослідження з проблем освіти дітей з особливими потребами.

вул. М. Берлинського 9, м. Київ,
04060, Україна
Тел./факс: +380 44 440 42 92
http://ispukr.org.ua/
ispukr@ukr.net
Skype: isp4404292

   
   
Про Інститут

Напрями діяльності

Бібліотека Наші партнери Новини Контакти  
Керівництво Науково-дослідна робота Особлива дитина: навчання і виховання        
Лабораторії Експериментальна робота Електронна бібліотека        
Аспірантура/ Докторантура Міжнародна діяльність Автореферати, Дисертації        
Спеціалізована вчена рада Масові заходи Законодавчо-нормативна база