Кондратенко Світлана Вікторівна

Кондратенко Світлана Вікторівна
молодший науковий співробітник
Портфоліо

 

Коло наукових інтересів: проблеми навчання та виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з глибокими порушеннями зору; методика просторового орієнтування та ігрової діяльності; навчально-дидактичне забезпечення дошкільної  та початкової ланки освіти дітей з порушеннями зору; програмно-методичне забезпечення корекційної роботи з просторового орієнтування для дітей з глибокими порушеннями зору; навчально-методичне забезпечення організації навчання просторовому орієнтуванню дітей з глибокими порушеннями зору.

Публікації:

  1. Кондратенко С. В. Дошкільні заклади для дітей з порушеннями зору: мережа та зміст роботи. / С.В. Кондратенко // Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання. Вип.1. [зб.наук.праць]. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2010. – С. 141-149. http://lib.iitta.gov.ua/
  2. Кондратенко С. В. Спеціальна дошкільна освіта в Україні та зарубіжжі: досвід організації. / С.В. Кондратенко // Збірник наук. праць конференції молодих вчених. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2010. – С. 158-164. http://lib.iitta.gov.ua/
  3. Кондратенко С. В. Навчально-корекційна робота у спеціальних дошкільних закладах для дітей із порушеннями зору. / С.В. Кондратенко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2011. – № 2. – С. 16-19. http://lib.iitta.gov.ua/
  4. Кондратенко С. В. Особливості використання дидактичних ігор в навчально-виховній роботі зі слабозорими дошкільниками. / С.В. Кондратенко // Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання. Вип.2. [зб.наук.праць]. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2011. – С. 135-142. http://lib.iitta.gov.ua/
  5. Кондратенко С. В. Теоретичний аналіз проблеми просторового орієнтування дошкільників із порушеннями зору. / С.В. Кондратенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. Вип. 2. [зб.наук.праць]. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України 2011. – С. 90-97. http://lib.iitta.gov.ua/
  6. Кондратенко С. В. Стан сформованості навичок просторового орієнтування у молодших дошкільників з порушеннями зору. / С.В. Кондратенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. Вип. 3. [зб.наук.праць]. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України 2012. – С. 65-70. http://lib.iitta.gov.ua/
  7. Кондратенко С. В. Система дошкільного виховання дітей з порушеннями зору. / С.В. Кондратенко // Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору Частина ІІ. Науково-методичний посібник. – К.: Педагогічна думка, 2012. – 65-69 с. http://lib.iitta.gov.ua/
  8. Кондратенко С. В. Орієнтування в просторі. / С.В. Кондратенко // Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору Частина ІІ. Науково-методичний посібник. – К.: Педагогічна думка, 2012. – 111-118 с. http://lib.iitta.gov.ua/
  9. Кондратенко С. В. Розвиток ігрової діяльності. / С.В. Кондратенко // Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору Частина ІІ. Науково-методичний посібник. – К.: Педагогічна думка, 2012. – 119-124 с. http://lib.iitta.gov.ua/
  10. Кондратенко С. В. Особливості розвитку просторових уявлень у дітей з глибокими порушеннями зору раннього віку. / С.В. Кондратенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод.зб.: Вип. 4. Частина 2. К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України – 2013.– С. 165-179. http://lib.iitta.gov.ua/
  11. Кондратенко С.В. Організація розвивального середовища для формування просторових уявлень та навичок просторового орієнтування у дітей з глибокими порушеннями зору. / С.В. Кондратенко // Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання. виховання: зб. наук. праць: вип. 4. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2013. – С. 116-126. http://lib.iitta.gov.ua/
  12. Кондратенко С.В. Ігрова діяльність незрячої дитини раннього віку. / С.В. Кондратенко // Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання. виховання: зб. наук. праць: вип. 5. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2014. – С. 164-170.
  13. Кондратенко С.В. Теоретичний аналіз проблеми формування навичок просторового орієнтування у молодших школярів з глибокими порушеннями зору. / С.В. Кондратенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. праць: вип. 6. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України – 2014 .– С. 74-79.
  14. Кондратенко С.В. Ігрова діяльність незрячої дитини раннього віку. / С.В. Кондратенко // Програмно-методичний комплекс розвитку незрячих дітей від народження до 6 років: методичні рекомендації. Дидактичне забезпечення педагогічного супроводу дітей раннього віку з важкими порушеннями зору. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. – 30-44с. http://lib.iitta.gov.ua/
  15. Кондратенко С.В. Основи здоров’я. / С.В. Кондратенко // Навчальні програми: для учнів підготовчого, 1-5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором. К.: 2014 р. http://lib.iitta.gov.ua/
  16. Кондратенко С.В. Формування навичок просторового орієнтування у незрячих дітей дошкільного віку. / С.В. Кондратенко // Методичні рекомендації. К.: 2014 р. http://lib.iitta.gov.ua/
  17. Кондратенко С.В. Методика обстеження стану сформованості навичок просторового орієнтування у дітей з глибокими порушеннями зору молодшого шкільного віку. / С.В. Кондратенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови [Науково-методичний збірник] Вип. 10. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2015.– С. 105-111. http://lib.iitta.gov.ua/
  18. Кондратенко С.В. Основи здоров’я. / С.В. Кондратенко // Навчальні програми: для учнів 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором. К.: 2015 р. http://lib.iitta.gov.ua/
  19. Кондратенко С.В. Просторове орієнтування. / С.В. Кондратенко // Корекційні програми: для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та дітей зі зниженим зором. К.: 2015 р. http://lib.iitta.gov.ua/
  20. Кондратенко С.В. Просторове орієнтування. / С.В. Кондратенко Корекційні програми: для 5-9(10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та дітей зі зниженим зором. К.: 2016 р. http://lib.iitta.gov.ua/
  21. Кондратенко С.В. Рівні розвитку просторових уявлень у молодших школярів з порушеннями зору. / С.В. Кондратенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови [Науково-методичний збірник] Вип. 11. – К.: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2016.– С. 83-91.
  22. Кондратенко, С.В. (orcid.org/0000-0002-0896-6227) (2017) Organizing training spatial orientation younger students with profound visual impairment In: Педагогіка та психологія: стратегії, технології, інновації: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 червня 2017 р. ТОВ “Задруга”, м. Київ, Україна, pp. 54-58. ISBN 978-966-432-210-9