2016 р.

Адамюк Н.Б. Навчальні програми для 8-10 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей; дітей зі зниженим слухом «Українська жестова мова» // Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей; дітей зі зниженим слухом «Українська жестова мова» [Електронний ресурс] / Н. Б. Адамюк. – К.: Міністерство освіти і науки України, 2016. – Режим доступу до навч. прогр.:  http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi.html.

Адамюк Н.Б. Методика проведення уроків з української жестової мови на прикладі теми «Портрет людини» (5 клас) / Н.Б. Адамюк // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2016. – № 2 (78). – С. 14-25.

Замша А.В. Проблеми й перспективи впровадження білінгвального підходу у навчання дітей із порушеннями слуху / А.В. Замша, Г.М. Воробель // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2016. – Вип.LXIX, т. 3. – С. 54-57.

Дробот О.А. Комунікативне середовище родини і дошкільного закладу як чинник формування навичок спілкування у глухих дошкільників / О.А. Дробот // Зб.наук.праць «Педагогічні науки» Херсонський державний університет. – 2016. – Вип.LXIX, Т.3. – С. 92-97.

Кульбіда С. В. Формування жестомовної комунікативної компетенції – від розуміння до застосування / С.В. Кульбіда // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2016. – № 1/77. – С. 15 – 29.

Адамюк Н.Б. Навчальні програми для 8-10 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей; дітей зі зниженим слухом «Українська жестова мова» // Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей; дітей зі зниженим слухом «Українська жестова мова» [Електронний ресурс] / Н. Б. Адамюк. – К.: Міністерство освіти і науки України, 2016. – Режим доступу до навч. прогр.:  http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi.html. – 1,0.

Адамюк Н.Б. Міжнародний електронний посібник «Spreadthesign» : лінгвістичні особливості // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2016. – Вип. LXX, т. 1. – С.124-130.

Дробот Роль і місце спілкування в системі навчально-виховної діяльності дошкільних закладів компенсуючого типу / О.А.Дробот // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2016. – Вип. 4(80). – С.67-75.

Замша А.В. Специфіка забезпечення доступності освітнього простору вищого навчального закладу для студентів із порушеннями слуху / А.В. Замша, І.В. Мороз, О.Ф. Федоренко // Збірник наукових праць «Педагогічні науки». – 2016. – Вип.LXX, т. 2. – С.127-131.

Замша А.В. Перспективи вирішення проблем сурдопсихологічної діагностики / А.В. Замша // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: «Психологічні науки». – 2016. – Вип.4. – С.210-214.

Замша А.В. Педагогічні аспекти навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху / А.В. Замша, О.Ф. Федоренко // Особлива дитина : навчання і виховання. – 2016. – Вип. 3(79). – С.53-61.

Кульбіда С.В. Особливості освітньої політики України щодо забезпечення прав глухих / Теоретичне та методичне забезпечення навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами : Зб. наукових праць / С. В. Кульбіда. – 2016. – Вип. 6. – С. 125 – 139.

Кульбіда С. В. Лабораторії жестової мови – 10 років / С.В. Кульбіда // Наше життя УТОГ http://ourlife.in.ua/

Українська мова. 3 клас для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей : Підручник / Т.Ф. Марчук, С.В. Кульбіда. – К.: Інкунабула, 2016. – 144 с. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України Наказ від 29.04.2016 р. № 476 https://kristti.com.ua/

Кульбіда С.В. До 10-річного ювілею лабораторії жестової мови Інституту спеціальної педагогіки НАПН України. С. В. Кульбіда. Особлива дитина : навчання і виховання. 2016. № 1/77. С. 94 – 95. Режим доступу  http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. До питання про принципи жестомовної комунікативної компетенції. С. Кульбіда. Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови : зб. наук. праць : Вип. 6. К.: АТОЛ, 2016. С. 100 – 106. Режим доступу  http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. Доробок лабораторії жестової мови в Україні – крок у розвитку сучасної спеціальної педагогіки і психології глухих. С. Кульбіда. Збірник наукових праць Х Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України» 21 – 22 квітня 2016 року. Херсон: ПП Вишемирський В.С., 2016. С. 115 – 120.

Кульбіда С. В. Дослідження жестової мови на академічному рівні. С. Кульбіда. Педагогічна газета. 2016. №  2 (252) березень-квітень 2016 року. С. 6.

Кульбіда С. В. Лабораторії жестової мови – 10 років. С. Кульбіда. Наше життя УТОГ. Режим доступу   http://ourlife.in.ua

Кульбіда С. В. Особливості освітньої політики України щодо забезпечення прав глухих. С. Кульбіда. Теоретичне та методичне забезпечення навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами : Зб. наукових праць. Вип. 6. Славянськ: Донбаський державний педагогічний університет, 2016. С. 125 – 139.

Кульбіда С. В. Українська мова. 3 клас для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей. Підручник. / Марчук Т. Ф., Кульбіда С. В. К.: Інкунабула, 2016. 144 с. Рекомендовано МОН України” від 29.04.2016 р. № 476.  https://kristti.com.ua/

Кульбіда С. В. Формування жестомовної комунікативної компетенції – від розуміння до застосування. С. В. Кульбіда. Особлива дитина : навчання і виховання. 2016. № 1/77. С. 15 – 29. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбида С. В. К вопросу о психолого-педагогическом сопровождении неслышащих в Украине в современных социокультурных условиях. С. Кульбида. Теория, история и методология психолого-педагогического сопровождения детей с особенными потребностями : Сб. мат.   VIII Международного теоретико-методологического семинара  (14 марта 2016 года). Т. – 2. М.: Парадигма, 2016. С. 108 – 114.  http://lib.iitta.gov.ua/