Експерименти локального рівня

І. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Науково-методичне забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами».

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

ШДС №802 «Паросток», м. Києва;

– загальноосвітня школа № 20 І-ІІІ ступенів, м. Біла Церква Київської обл.;

– загальноосвітня школа №15 І-ІІІ ступенів, м. Біла Церква Київської обл.;

– дитячий оздоровчий центр «Шанс», м. Біла Церква Київської обл.;

– Криворізька загальноосвітня школа І-Ш ступенів № 31 Криворізької міської ради Дніпропетровської області.

 

ІІ. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Дидактичні принципи компенсаторного розвитку дітей з порушеннями зору в корекційному навчанні»

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 11 для слабозорих дітей з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу м. Києва.;

– загальноосвітня спеціальна школа-інтернат № 5 для сліпих дітей м. Києва;

– спеціальний загальноосвітній навчальний заклад для дітей сліпих та зі зниженим зором № 4 м. Києва;

– КЗ «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс імені В.Г. Короленка», м. Харків;

– Вигодський навчальний корекційно-реабілітаційний центр Івано-Франківської обласної ради, Івано-Франківська обл., м. Вигода;

– КЗО «Навчально-реабілітаційний центр №12» Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпропетровськ.

 

ІІІ. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Особистісно орієнтовані технології навчання дітей з порушеннями слуху в контексті соціокультурного підходу».

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

– Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1;

– Підкамінська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для дітей зі зниженим слухом;

– Комунальний навчальний заклад «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №2 Житомирської обласної ради;

– Багатопрофільний комунальний заклад навчально-реабілітаційний ресурсно-методичний центр Дніпропетровської обл. ради;

– КЗ «Одеська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 91 І-ІІІ ступенів»;

– КЗ «Львівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 101 І-ІІІ ступенів»;

– Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр м. Запоріжжя;

– Центр слухо-мовленнєвої реабілітації НВП «ВАБОС»;

– Відкритий університет розвитку людини «Україна».

 

  1. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми: «Освітні технології реалізації психолінгвістичного підходу в корекційно-розвивальному навчанні дітей з порушеннями мовлення».

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

– Васильківська спеціальна загальноосвітня школа для дітей з ТПМ;

– спеціальна школа-дитячий садок “Мрія” для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату м. Києва;

– д/з № 176 м. Києва;

– д/з № 395 м. Києва.

 

  1. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми: «Формування навчальної діяльності у дітей із затримкою психічного розвитку в умовах реформування освіти».

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

– Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;

– комунальний заклад «Спеціальний навчально-виховний комплекс І-ІІ ступенів №2» Харківської обласної ради;

– школа-інтернат інтенсивної педагогічної корекції № 25 м. Києва;

– школа-інтернат для дітей сиріт сел. Трипілля, Київської обл;

– Полтавський навчально-реабілітаційний центр  Полтавської обласної ради;

Михайлівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Диканського р-ну, Полтавської обл.;

– дошкільний навчальний заклад №127 зі спеціальними групами, м. Київ.

 

  1. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від 7.04.2014 протокол №4) з теми «Лінгводидактичне забезпечення вивчення української жестової мови нечуючими учнями різних вікових груп».

У 2016 реалізовувався третій етап: етап апробації. Апробація розробленого науково-методичного та дидактичного забезпечення в практиці навчання нечуючих учнів.

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 18 м. Києва;

Тернопільський спеціальний дошкільний заклад компенсуючого типу № 2.

– Хмельницька спеціальна загальноосвітня школа №33;

– Комунальний заклад освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Сузір’я» Дніпропетровської області;

– Полтавська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів;

– КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №2» Житомирської обласної ради;

– Навчально-реабілітаційний центр, м. Теребовля, Тернопільська область;

– КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Веселка» Дніпропетровської обласної ради»;

– Полтавський навчально-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради;

– вечірня (змінна) спеціальна школа ІІ-ІІІ ступенів № 27 м. Києва;

– Полтавська обласна організація УТОГ.

 

VII.  Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Корекційно-розвивальна спрямованість реалізації компетентнісного підходу в змісті освіти дітей з розумовою відсталістю».

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №17 м.Києва;

– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №26 м.Києва;

– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №16 м.Києва;

– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №8 І-ІІ ступеня м.Києва;

– Центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями в Оболонському районі міста Києва.

 

VIII. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Науково-методичне обґрунтування системи раннього втручання для дітей з розладами аутичного спектра».

Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:

школа-дитячий садок І ступеня «Калинка»,

– дошкільний навчальний заклад № 291, м. Києва;

– Спеціальна «Школа-Життя» (м. Київ);

– Інклюзивний ресурсний центр ГО «Маленький принц» (м. Київ).