І. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Науково-методичне забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами».
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– ШДС №802 «Паросток», м. Києва;
– загальноосвітня школа № 20 І-ІІІ ступенів, м. Біла Церква Київської обл.;
– загальноосвітня школа №15 І-ІІІ ступенів, м. Біла Церква Київської обл.;
– дитячий оздоровчий центр «Шанс», м. Біла Церква Київської обл.;
– Криворізька загальноосвітня школа І-Ш ступенів № 31 Криворізької міської ради Дніпропетровської області.
ІІ. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Дидактичні принципи компенсаторного розвитку дітей з порушеннями зору в корекційному навчанні»
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 11 для слабозорих дітей з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу м. Києва.;
– загальноосвітня спеціальна школа-інтернат № 5 для сліпих дітей м. Києва;
– спеціальний загальноосвітній навчальний заклад для дітей сліпих та зі зниженим зором № 4 м. Києва;
– КЗ «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс імені В.Г. Короленка», м. Харків;
– Вигодський навчальний корекційно-реабілітаційний центр Івано-Франківської обласної ради, Івано-Франківська обл., м. Вигода;
– КЗО «Навчально-реабілітаційний центр №12» Дніпропетровської обласної ради, м. Дніпропетровськ.
ІІІ. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Особистісно орієнтовані технології навчання дітей з порушеннями слуху в контексті соціокультурного підходу».
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– Чернівецький обласний навчально-реабілітаційний центр №1;
– Підкамінська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для дітей зі зниженим слухом;
– Комунальний навчальний заклад «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №2 Житомирської обласної ради;
– Багатопрофільний комунальний заклад навчально-реабілітаційний ресурсно-методичний центр Дніпропетровської обл. ради;
– КЗ «Одеська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 91 І-ІІІ ступенів»;
– КЗ «Львівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 101 І-ІІІ ступенів»;
– Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр м. Запоріжжя;
– Центр слухо-мовленнєвої реабілітації НВП «ВАБОС»;
– Відкритий університет розвитку людини «Україна».
- Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми: «Освітні технології реалізації психолінгвістичного підходу в корекційно-розвивальному навчанні дітей з порушеннями мовлення».
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– Васильківська спеціальна загальноосвітня школа для дітей з ТПМ;
– спеціальна школа-дитячий садок “Мрія” для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату м. Києва;
– д/з № 176 м. Києва;
– д/з № 395 м. Києва.
- Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми: «Формування навчальної діяльності у дітей із затримкою психічного розвитку в умовах реформування освіти».
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини;
– комунальний заклад «Спеціальний навчально-виховний комплекс І-ІІ ступенів №2» Харківської обласної ради;
– школа-інтернат інтенсивної педагогічної корекції № 25 м. Києва;
– школа-інтернат для дітей сиріт сел. Трипілля, Київської обл;
– Полтавський навчально-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради;
Михайлівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Диканського р-ну, Полтавської обл.;
– дошкільний навчальний заклад №127 зі спеціальними групами, м. Київ.
- Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від 7.04.2014 протокол №4) з теми «Лінгводидактичне забезпечення вивчення української жестової мови нечуючими учнями різних вікових груп».
У 2016 реалізовувався третій етап: етап апробації. Апробація розробленого науково-методичного та дидактичного забезпечення в практиці навчання нечуючих учнів.
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 18 м. Києва;
– Тернопільський спеціальний дошкільний заклад компенсуючого типу № 2.
– Хмельницька спеціальна загальноосвітня школа №33;
– Комунальний заклад освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Сузір’я» Дніпропетровської області;
– Полтавська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів;
– КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №2» Житомирської обласної ради;
– Навчально-реабілітаційний центр, м. Теребовля, Тернопільська область;
– КЗО «Навчально-реабілітаційний центр «Веселка» Дніпропетровської обласної ради»;
– Полтавський навчально-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради;
– вечірня (змінна) спеціальна школа ІІ-ІІІ ступенів № 27 м. Києва;
– Полтавська обласна організація УТОГ.
VII. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Корекційно-розвивальна спрямованість реалізації компетентнісного підходу в змісті освіти дітей з розумовою відсталістю».
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №17 м.Києва;
– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №26 м.Києва;
– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №16 м.Києва;
– спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №8 І-ІІ ступеня м.Києва;
– Центр соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями в Оболонському районі міста Києва.
VIII. Експеримент рівня структурного підрозділу (за рішенням вченої ради Інституту від16.03.2015 протокол №3) з теми «Науково-методичне обґрунтування системи раннього втручання для дітей з розладами аутичного спектра».
Заклади, установи, організації, на базі яких проводиться експеримент:
– школа-дитячий садок І ступеня «Калинка»,
– дошкільний навчальний заклад № 291, м. Києва;
– Спеціальна «Школа-Життя» (м. Київ);
– Інклюзивний ресурсний центр ГО «Маленький принц» (м. Київ).