1. Інформаційні ресурси «Нової української школи»
- Типові освітні програми для 1–2 класів НУШ (ДОКУМЕНТИ) http://nus.org.ua/news/opublikuvaly-typovi-osvitni-programy-dlya-1-2-klasiv-nush-dokumenty
- Державний стандарт початкової освіти, за яким навчатимуться перші класи Нової української школи у наступному навчальному році http://nus.org.ua/news/uryad-opublikuvav-novyj-derzhstandart-pochatkovoyi-osvity-dokument/
2. Інформаційні ресурси інклюзивного навчання
- Загальна декларація прав людини (проголошена ООН 10 грудня 1948 року):
- Конвенція ООН про права дитини (прийнята 20 листопада 1989 року, ратифікована Постановою Верховної Ради України від 27 лютого 1991 року)
- Закон України «Про охорону дитинства» (прийнятий 26 квітня 2001 року №2402-III)
- Декларація про права інвалідів (проголошена ООН 9 грудня 1975 року)
- Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів (прийняті резолюцією 48/96 Генеральної Асамблеї від 20 грудня 1993 року)
- Саламанкська декларація про принципи, політику та практичну діяльність у сфері освіти осіб із особливими потребами (7-10 червня 1994 р.)
- Закон «Про освіту» (Документ 2145-VIII, чинний, поточна редакція — Прийняття від 05.09.2017)
- Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (21 березня 1991 року N 875-XII)
- Закон України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» (прийнятий 6 жовтня 2005 року N 2961-IV)
- Постанова КМУ від 22 серпня 2018 р. № 617 Київ. Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів
- Постанова КМУ від 15 листопада 2017 р. № 863 Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 08 червня 2018 р. № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
- Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів (ПОСТАНОВА від 22 серпня 2018 р. № 617).
- Лист МОН № 1/9-691 від 13.11.18 року «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти» (з додатком – рекомендованою формою ІПР для дошкільників)
- Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів: навчально-методичний посібник / За заг. ред. М.А. Порошенко та ін. – Київ: 2018. – 252 с.
3. Діюча нормативно-правова база попередніх років (завантажити архів)