Тема 1. «Теоретико-методичні основи психолого-педагогічного супроводу осіб з порушеннями когнітивного розвитку»
Тема 2. «Науково-методичне забезпечення навчання дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями слуху»
Тема 3. «Науково-теоретичні основи моделювання інклюзивного освітнього середовища»
Тема 4. «Теоретико-методичні засади забезпечення комунікативної доступності освітнього середовища для осіб із порушеннями слуху»
Тема 5. «Науково-методичне забезпечення навчання дітей раннього, дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку»
Тема 6. «Особистісно-орієнтовані технології навчання та виховання дітей раннього та дошкільного віку з порушеннями зору»
Тема 7. «Логодидактичні технології формування комунікативної компетентності дітей з особливими мовленнєвими потребами різних вікових груп»