У співпраці з науковцями НАПН України

Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап» «Створення інклюзивного освітнього простору: сучасні виклики та системні рішення», що проводилась з 26 по 28.11.2019 р. у м. Біла Церква на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів під егідою МОН України та Національної академії педагогічних наук України зібрала не тільки учасників Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2019» у номінації «Вчитель інклюзивного класу», а й майбутніх претендентів на освітянські відзнаки, серед них: й методисти управлінь освіти, вчителі інклюзивних класів, асистенти вчителів, спеціальні педагоги, працівники інклюзивно-ресурсних центрів.

Під час триденного спілкування фахівці освітянської галузі змогли переконатися у тому, що на Київщині були створені перші експериментальні заклади з інклюзивним навчанням, які вже по 20 років успішно функціонують, що саме в Білій Церкві впроваджуються інноваційні педагогічні технології. які потім успішно поширюються в Україні, що освітяни Київщини, зокрема в галузі інклюзивної освіти, є провідниками наукових ідей, які розробляються українськими вченими (Аллою Колупаєвою, Оксаною Таранченко, Людмилою Коваль та ін.) й реалізуються у співпраці з найкращими практиками, а їх немало в Білоцерківських закладах освіти (Тамара Луценко, Наталія Слободянюк. Людмила Бараненко, Жанна Гриневич, Ольга Борисюк та ін.).

Вочевидь, саме успішна співпраця науковців НАПН України та освітян Київщини стала підґрунтям для проведеного педагогічного стартапу й орієнтиром для нинішніх та майбутніх стейкхолдерів.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA