Семінар «Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з РАС»

12 грудня 2019 р. на базі Інклюзивно-ресурсного центру №3 м. Києва відбувся актуальний семінар для фахівців ІРЦ, педагогів та психологів «Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з РАС».

 

 

Інна Вікторівна Недозим, к.психол.н., старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, провідний фахівець ГО «Системна допомога дітям з аутизмом «Маленький Принц», RBT, автор методики розвитку соціального інтелекту у дітей з розладами аутистичного спектра «Світогляд» презентувала такі питання:

  • аутизм як особливий вид дизонтогенезу (сутність поняття, причини, симптоми);
  • етапи створення індивідуальної програми розвитку. Аналіз та з’ясування рівня розвитку конкретної дитини;
  • бар’єри у навчанні у дітей з РАС, причини та шляхи їх усунення;
  • науково доказові ефективні корекційно-розвивальні методики для дітей з розладами аутистичного спектра.