«CУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» (30 год. Онлайн)

16-19 червня 2020р. Інститутом спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України було організовано дистанційні курси підвищення кваліфікації за програмою «CУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» (30 год. Онлайн), які успішно проведено відділом психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами та відділом інклюзивного навчання.

Представлений навчальний курс був проведеней в онлайн форматі та спрямований на ознайомлення курсантів з методичними прийомами адаптації до навчання дітей з ООП, алгоритмом  побудови індивідуальної освітньої траєкторії дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти,  організацією фахового  психолого-педагогічного супроводу та підтримки дитини з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу, а також спрямований на ознайомлення з дієвими техніками та методами роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та їх родинами.

Відповідно до Програми було висвітлено три навчальні модулі:

Модуль 1. Корекційні та методичні прийоми роботи з дітьми особливими освітніми потребами в початковій школі (Бабяк О.О.,к.психол.н., завідувач відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами );

Модуль 2. Індивідуальна освітня траєкторія дитини з ООП (Ярмола Н.А., к.пед. н., завідувачка відділу інклюзивного навчання);

Модуль 3. Психолого-педагогічний супровід дітей з синдромом Дауна у дошкільному закладі освіти (Баташева Н.І., к. психол. н, старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами ).

Учасники курсів мали змогу:

– розширити окреслені напрями корекційної роботи, які потребують підвищеної уваги в навчанні дітей з особливими освітніми потребами;

– удосконалити навички щодо використання  корекційних технологій, методик та методів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

– ознайомитись з практичними кроками  розроблення індивідуальної освітньої траєкторії дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання:  індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план та програми, адаптація/модифікація навчальних матеріалів;

– удосконалити навички щодо використання  технологій організації навчально-виховного  процесу  на основі індивідуального та диференційованого підходу до дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання;

– розширити окреслені механізми побудови ефективної співпраці всіх учасників освітнього процесу (педагогів, батьків, учнів). Ознайомити з особливостями співпраці закладу освіти з сім’ями учнів з ООП.

Вдячні усім учасникам курсів за співпрацю та плідну взаємодію в он-лайн форматі. Вітаємо учасників із успішним проходженням курсів та  завершенням навчання! Бажаємо усім творчих успіхів!

Дякуємо всім учасникам за виявлений інтерес, активність, приємну і корисну взаємодію, бажаємо подальших успіхів у професійній діяльності!