Семінар-тренінг «ЛОГОПЕДИЧНИЙ МАСАЖ ЯК СКЛАДОВА НЕЙРОДИНАМІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЯ»

19 листопада2019 р. завідувач відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки імені Миколи Ярмаченка Національної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Еляна Данілавічютє у м. Хмельницький проводить авторський семінар-тренінг «Логопедичний масаж як складова нейродинамічного моделювання мовлення»

Мета семінару-тренінгу: отримати знання про сучасне науково-практичне підґрунтя розуміння сутності й застосування логопедичного масажу як складової нейродинамічного моделювання мовлення.

Чому навчаться учасники семінару-тренінгу?

Учасники навчаться:

здійснювати аналіз мовленнєвих порушень, що націлений на визначення механізму їх виникнення;

враховувати цей механізм для подальшого добору індивідуальних прийомів логопедичного масажу в системі нейродинамічного моделювання мовлення.

План семінару-тренінгу

  1. Уявлення про нейропсихофізіологію мовлення у світлі останніх досягнень науки і практики логопедії:
  • біо-психо-соціальний алгоритм становлення функції мовлення;
  • динамічний зміст онтогенезу мовлення як складова розвитку організму дитини.
  1. Поняття про нейродинаміку:
  • взаємозв’язок загальної та мовленнєвої моторики в умовах звичайного та порушеного розвитку;
  • роль пластичності й компенсації у розвитку організму дитини;
  • нейродинаміка та умови створення позитивних нейродинамічних змін як основи компенсації мовленнєвого дефіциту;
  1. Аналіз порушень мовлення з точки зору нейродинаміки:
  • визначення механізму порушень мовлення і стратегії їх подолання;
  • місце і мета масажу як нейродинамічного інструментарію в системі логопедичної роботи.