2018 р.
Коваль Л. В. Дитина із церебральним паралічем / О. В. Чеботарьова, Л. В. Коваль, Е. А. Данілавічютє. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 40 с. – (Інклюзивна освіта за нозологіями).
Квітка Н. О. Використання музикотерапії у закладах дошкільної освіти в умовах інклюзивного навчання / Н. О. Квітка // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : зб. наук. пр. – Вип. 13. – Київ: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018
Квітка Н. О. Музикотерапія як варіативна складова музичного виховання дошкільників в умовах інклюзивного навчання / Н. О. Квітка // Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб із особливими освітніми потребами : зб. наук. пр. − Вип. 8 – Слов’янськ: ДДПУ, 2018. – С. 92-97.
Квітка Н. О. Музична терапія у роботі з дітьми в інклюзивному середовищі / Н. О. Квітка // Інклюзивне навчання в Новій українській школі : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (26-27 березня 2018 р., м. Теребовля). – Київ: Інтерсервіс, 2018. – С. 38−42.
Квітка Н. О. Розподіл обов’язків між вихователем та асистентом у закладах дошкільної освіти / Н. О. Квітка // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення : зб. Матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції (21 червня 2018 р.) – Київ: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018. – С. 51−55.
Колупаєва А. А. Інклюзивне навчання: вибір батьків / А. А. Колупаєва, Л. М. Наконечна. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 56 с. – (Інклюзивна освіта за нозологіями).
Колупаєва А. А. Організційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / За заг. ред. М.А. Порошенко та ін. – Київ: 2018 – 252 с. (Розділи 7-8)
Колупаєва А. А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами // Особлива дитина: навчання та виховання. – 2018. – № 1 (85). – С. 7−14.
Колупаєва А. А. Педагогічні технології інклюзивного навчання / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 160 с. – (Інклюзивна освіта).
Колупаєва А. А. Путівник для педагогів та батьків дітей з особливими освітніми потребами. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка» / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 112 с. – (Інклюзивна освіта).
Компанець Н. М. Моделювання індивідуальної програми розвитку дошкільника з особливими освітніми потребами / Н. М. Компанець. – К., 2018. – 56 с.: іл.: Електронний додаток на CD. (2,5 др.арк.)
Лапін А. В. До питання координації процесу навчання учнів з особливими освітніми потребами в рамках інклюзивного навчання / А. В. Лапін // Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами : зб. наук. пр. − Вип. 8 – Слов’янськ: ДДПУ, 2018. – С.134-138.
Лапін А. В. До питання підвищення якості навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі / А. В. Лапін // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення : зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. – Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018. – С. 70–75.
Лапін А. В. До питання створення системи корекційно-розвивального навчання і виховання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі / А. В. Лапін // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : зб. наук. пр. − Вип. 13 – Київ: Інститут спеціальної педагогіки та психології ім. М. Ярмаченка НАПН України, 2018
Лапін А. В. Організація соціального життя дитини з особливими освітніми потребами асистентом вчителя / А. В. Лапін // Інклюзивне навчання в Новій українській школі : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. − Київ: Інтерсервіс, 2018. – С. 56–59.