У співпраці науковців і практиків формується професійний світогляд, перевіряються концепції, впроваджуються інноваційні підходи, збагачуються знання, народжуються нові ідеї.
Які зміни у системі супроводу дітей з особливими освітніми потребами сьогодні на часі?
Які можливості має сучасний заклад освіти для дітей з особливими освітніми потребами?
Як організувати дистанційне навчання, щоб врахувати потреби кожної дитини?
Ці та інші важливі питання обговорювалися на науково-практичному семінарі «Кейси творення успішної практики в освіті дітей з особливими освітніми потребами», який пройшов у межах Міжнародної виставки «Освіта та кар’єра – 2021».
Спікери, науковці відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України та педагоги Комунального закладу «Спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2», м. Чернівців презентували свої напрацювання, прогностичні наукові розвідки, ефективні освітні технології, сучасний курикулум.
Учасники заходу аналізували міжнародний досвід, обговорювали приклади успішної педагогічної практики, пропонували дієві засоби попередження і подолання проблем.