
Рібцун Юлія Валентинівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник
logojuli@i.ua
Website: http://logoped.in.ua
ORCID iD: orcid.org/0000-0002-2672-3704
ResearcherID: http://www.researcherid.com/rid/O-9175-2016
Профіль ученого у Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&imq=%D0%AE%D0%BB%D1%96%D1%8F+%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD&user=21hqX6cAAAAJ&cstart=0&pagesize=20;
«Бібліометрика української науки»: http://www.nbuviap.gov.ua/bpnu/index.php?familie=%F0%B3%E1%F6%F3%ED&ustanova=0&gorod=0&vidomstvo=%C2%F1%B3&napryam=0&napryam_google=0.
Пошуковий профіль науковця на порталі НБУВ: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/0036375
Сторінка науковця в Електронній бібліотеці Національної академії педагогічних наук України: http://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/authors/f94c9e0512530180c11a2180ae3c6e84/
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Вчене звання: старший науковий співробітник
Коло наукових інтересів: теорія і методика психолого-педагогічної діагностики та компенсації порушень психофізичного, зокрема мовленнєвого, розвитку осіб різних вікових груп; створення електронної лого-бібліотеки з питань наукового, нормативного та програмно-методичного забезпечення спеціальної дошкільної та шкільної освіти.
Публікації:
Рібцун Ю. В. Актуальні питання сучасного підручникотворення у спеціальній освіті дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Рібцун // Педагогічний часопис Волині. – Луцьк. – 2016. − № 1 (2). – С. 116−122 (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Вихователь й малюки конструюють залюбки : метод. посіб. для роботи з дітьми 3−6 років / Ю. Рібцун, О. Рібцун. − К. : Генеза, 2017. – 192 с. − (Серія «Помічник вихователя ДНЗ») (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Віршики, картинки, звуки для забави і науки. Фонетико-фонематична компетентність дошкільника (у двох частинах) : альбом для ігор-занять з дітьми 3–6 років.– Х. : Видавнича група «Основа», 2013. – 176 с. : іл. – (Серія «Мовленнєва полікомпетентність дошкільника») (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Дитина з порушенням мовленнєвого розвитку // Навчально-методичний посібник для батьків дітей дошкільного віку з особливими потребами / за заг. ред. Колупаєвої А. А. − Тернопіль : Мандрівець, 2016. − С. 262−292. − (серія «Інклюзивна освіта») (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Дошкільнятко: корекційно-розвивальна та навчально-виховна робота з дітьми із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення : навч.-метод. посіб. / Ю. В. Рібцун. – Тернопіль : Мандрівець, 2016. – 192 с. (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення : програмно-методичний комплекс/ Ю. В. Рібцун. − Тернопіль : Мандрівець, 2014. − 272 с. (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Корекційно-розвивальна спрямованість підручника з образотворчого мистецтва / Ю. В. Рібцун // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. пр. / [ред. кол. ; голов. ред. – О. М. Топузов]. – К. : Педагогічна думка, 2016. – Вип. 17. – С. 412−419 (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Лінгвістична підготовка дітей із тяжкими порушеннями мовлення до шкільного навчання // II International scientific conference «Modernization of the educational system: world trends and national peculiarities» : Conference proceedings, February 22th, 2019. Kaunas: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2019. − С. 471-474 (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Науково-методичне забезпечення змісту спеціальної освіти молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення // Інноваційні дослідження у галузі педагогіки та психології : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8-9 лют., м. Запоріжжя). – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2019. – С. 101-104. (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Особливості зорового гнозису дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку / Ю. В. Рібцун // Практична психологія в інклюзивному середовищі : Матеріали І Всеукр. наук. інтернет-конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 лют. 2019 р.) / За заг. ред. В. А. Вінс, Т. М. Кузьменко, І. М. Зозуля – Переяслав-Хмельницький: Видавець Я. М. Домбровська., 2019. – С. 188-192 (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Особливості особистості та емоційно-вольової сфери осіб різних вікових груп із мовленнєвими порушеннями [Електронний ресурс] / Ю. В. Рібцун // Особистість в умовах кризових викликів сучасності : Матеріали методологічного семінару НАПН України (24 березня 2016 року) / За ред. академіка НАПН України С. Д. Максименка. – К., 2016. – С. 397−402. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/
Рібцун Ю. В. Програми з корекційно-розвивальної роботи для спеціальних ЗНЗ для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (1−4 класи) / Ю. В. Рібцун // Логопед. – Харків. – 2016. − № 2 (62). – С. 2−11; № 3 (63) (продовження). – С. 2−11 (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Програмно-методичне забезпечення навчання школярів із тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Рібцун // Інтеграція науки і практики в умовах модернізації корекційної освіти України : зб. наук. пр. – Херсон : ПП Вишемирський В. С., 2014. – С. 186−191 (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Професійний довідник учителя-логопеда дошкільного навчального закладу / Ю. В. Рібцун. – Х. : Вид. група «Основа», 2013. – 239 [1] с. – (Серія «Професійний довідник») (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Роль латералізації функцій головного мозку в навчанні дітей із вадами мовлення / Ю. В. Рібцун // Вісник Інституту розвитку дитини : зб. наук. пр. – Вип. 26. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – С. 95–98. – (Серія «Філософія. Педагогіка. Психологія») (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Сходинками правильного мовлення : навч.-метод. посіб. / Ю. В. Рібцун. – Тернопіль : Мандрівець, 2017. – 240 с. (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Стандартизація спеціальної дошкільної освіти дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку / Ю. В. Рібцун // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – 2017. − № 1 (350). – С. 164−171. – Серія «Педагогічні науки» (Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/)
Рібцун Ю. В. Я учуся розмовляти : навч.-метод. комплект : логопедичний альбом з розвитку мовлення дошкільників 3−6 років / Ю. В. Рібцун. – Київ : Генеза, 2019. – 160 с. : іл. (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Я учуся розмовляти : навч.-метод. комплект : навч.-метод. посіб. з розвитку мовлення дошкільників 3–6 років / Ю. В. Рібцун. – Київ : Генеза, 2019. – 224 с. – (Серія «Помічник вихователя»). (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю.В. Прудкі пальчики. Розвиваємо мовлення через дрібну моторику : набір розвивальних карток. – Х. : Ранок, 2020 (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. У країні Веселкових звуків. Альбом учителя-логопеда. Частина 1. − Х. : Видавнича група «Основа», 2020. − 96 с. : іл. − (Серія «Логопеду») (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. У країні Веселкових звуків. Альбом учителя-логопеда. Частина 2. − Х. : Видавнича група «Основа», 2020. − 80 с. : іл. − (Серія «Логопеду») (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток : навч.-метод. посіб. для пед. працівників, які працюють з учнями з особл. осв. потр. / Юлія Рібцун. – Львів : Світ, 2020. – 264 с. : іл. (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Комунікативний компонент мовленнєвої діяльності у дітей: діагностичний комплекс : навч.-метод. посіб. для роботи з дітьми із порушеннями мовлення / І. М. Брушневська, Ю. В. Рібцун. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2020. – 124 с. : іл. – Бібліогр.: С. 119-122 (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Комунікативний компонент мовленнєвої діяльності у дітей: методика формування : навч.-метод. посіб. для роботи з дітьми із порушеннями мовлення / І. М. Брушневська, Ю. В. Рібцун. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2020. – 144 с. – Бібліогр.: С. 123-126 (Режим доступу: http://logoped.in.ua/)
Рібцун Ю. В. Розвиток емоційної сфери дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. праць / за ред. В. В. Засенка. – К. : ТОВ «Наша друкарня», 2020. – Вип. 16. – С. 295−312 (Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/719808/)
Рібцун Ю. В. Шкільна логопсиходіагностика: теоретико-методологічні аспекти // International scientific and practical conference «Current trends and factors of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries» : conference proceedings, September 25-26, 2020. Lublin : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2020. Part 1. P. 156-161 (Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/cgi/users/home?screen=EPrint%3A%3AView&eprintid=722398)
Рібцун Ю. В. Діалогова взаємодія педагогів та учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення (1-2, 3-4 класи) («Мистецька галузь», «Технологічна галузь») // Стандартизація навчально-методичного забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс]. – Режим доступу до вид.: https://lib.iitta.gov.ua/719903/