Костенко Тетяна Миколаївна

Костенко Тетяна Миколаївна
кандидат психологічних наук
старший дослідник
завідуюча відділом освіти дітей з порушеннями зору
Портфоліо

Коло наукових інтересів: психологія дитини з порушеннями зору; розробка програм для дітей з глибокими порушеннями зору, інноваційні технології психологічного супроводу дітей з порушеннями зору в умовах навчально-виховного процесу, психологічний супровід розвитку, виховання та навчання дітей з порушеннями зору та їх сім’ї.

Публікації:

Костенко Т.М. (2015) Психолог в системі навчально-виховного процесу спеціалізованого дошкільного навчального закладу для дітей з порушеннями зору Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (8). стор. 68-76. ISSN ISBN 978-966-8977-58-9.

– Костенко Т. М.  (2014) Oрганізація естетичного виховання дошкільників з порушенями зору [Електронний ресурс] / Т. М. Костенко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. – 2014. – Вип. 5. – С. 45-53. – Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_5_7

Костенко Т.М. (2013) Формування пізнавальної активності у слабозорих дошкільників Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2 (4). стор. 180-190.

Костенко Т.М. (2012) Забезпечення умов розвитку та формування пізнавальної активності дітей з порушеннями зору. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2 (3). стор. 98-107. ISSN 978-966-2669-17-6

Костенко Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2012) Соціально-психологічні умови забезпечення пізнавальної активності слабозорих дошкільників Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (63). стор. 27-31. ISSN 2312-2781

Костенко Т.М. (2011) Пізнавальна активність як показник всебічного розвитку дітей з порушеннями зору Дитина із сенсорними порушеннями, 1 (2). стор. 70-77. ISSN ISBN 978-966-675-684-1

Костенко Т.М. (2011) Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2. стор. 98-106. ISSN 978-966-675-652-0

Костенко Т.М. (2010) Пізнавальна активність як показник різнобічного розвитку дітей з порушенням зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (1). стор. 80-88. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5

Костенко Т.М. (2010) Базові аспекти психологічного супроводу дошкільників з порушеннями зору в умовах інклюзивного середовища. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 164 – 175. ISSN ISBN 978-966-675-652-0

Костенко Т.М. (2009) Психологічний супровід навчально-виховного процесу в спеціальному дошкільному закладі: шляхи реалізації, завдання, принципи, суб’єкти впливу Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі (11). стор. 135-139. ISSN ISBN 978-966-675-596-7

Книга

Костенко Т.М. (2014) Розвиток естетичної компетентності дошкільників з порушеннями зору Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна. (Прийнятий до публікації)

Навчальний матеріал

Гудим І.М., Костенко Т.М. and Довгопола К.С. (2016) Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих дітей та дітей зі зниженим зором: «Корекція розвитку» [Навчальний матеріал]

Костенко Т.М. (2016) Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Українська література 9-10 класи [Навчальний матеріал]

Костенко Т.М. (2015) Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Образотворче мистецтво 6-7 класи [Навчальний матеріал]

Костенко Т.М. (2015) Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором: Українська література 6-8 класи [Навчальний матеріал]

Костенко Т.М. (2014) Навчальні програми для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором. Образотворче мистецтво. Підготовчий, 1-4 класи [Навчальний матеріал]

– Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2017) Psychological continuity as the major priority of continuous psychological follow-up for children with visual impairments Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (12). pp. 167-174. ISSN 2313-4011