
ВІДКРИТА ЛЕКЦІЯ «СУЧАСНІ СТАНДАРТИ НАУКОВОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ»
17 квітня 2025 року Ігор Степанович Попович (член-кореспондент НАПН України, доктор психол. н., професор, професор кафедри психології Херсонського державного університету) прочитав відкриту лекцію в рамках викладання дисципліни «Брендінг сучасного дослідника» (викладач – Прохоренко Леся Іванівна, член-кореспондент НАПН України, доктор психол. н., професор, директор) на тему «СУЧАСНІ СТАНДАРТИ НАУКОВОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ» для здобувачів третього освітньо-наукового рівнів (докторів PhD) 053 Психологія в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
Познайомив здобувачів зі стандартами Committee on Publication Ethics – COPE, акцентував увагу на обов’язках авторів, редакторів і рецензентів. Розкрив особливості процесу ретракції статті. Окреслив основні закономірності підготовки успішного рукопису психологічного дослідження за вимогами категорії А (Scopus/WoS).
Після завершення виступу здобувачі були вдячні шановному професору за цікаву й змістовну лекцію, яка є джерелом розвитку психологічної компетентності та майбутньої професійної майстерності.


ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ «СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН ПРЕЗЕНТАЦІЙ»
У 2023 році під час осінньої сесії в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України а руслі дисципліни «Брендінг сучасного дослідника» було прочитано гостьову лекцію «Сучасний дизайн презентацій» дизайнером та здобувачем третього (освітньо-наукового) рівня доктора філософії Денисом Прохоренком. Він розкрив ключові лайхфаки сучасного дизайну презентацій науковців. Лекція була для здобувачів спеціальностей 016 Спеціальна освіта та 053 Психологія. Щиро дякуємо лектору за змістовну, цікаву та пізнавальну лекцію з оформлення і презентації результатів наукових пошуків!

ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ «ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З ДИТИНОЮ З РОЗЛАДОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА»З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДОЛОГІЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ В СПЕЦІАЛЬНІЙ ПСИХОЛОГІЇ»
23 квітня 2024 року в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальностей 016 Спеціальна освіта та 053 Психологія за участі фахівців Ірини Орленко (доктора філософії PhD, доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти та реабілітації ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського») та Алли Москалець (призидентки української асоціації поведінкових аналітиків).
Було розглянуто основні етапи проведення досліджень за грантовою програмою Еразмус+ з дітьми з РАС та особливості поведінкової терапії у роботі з дітьми з РАС за допомогою розроблених протоколів. Наведено приклади структурованої процедури створення робочих схем та алгоритмів взаємодії психолога із дитиною та формат підготовки дитини до інклюзивного простору. Розкрито сутність положень пов’язаних з позитивним підкріпленням, систематичною десенсибілізацією та методиками диференціального підсилювання. Лекція пройшла у форматі використання методу евристичних питань як засобу структуризації дослідницької діяльності.
Дякуємо за цікаву та змістовну лекцію запрошеним спікерам!