Довгопола Катерина Станіславівна

Довгопола Катерина Станіславівна
кандидат психологiчних наук
науковий співробітник
Портфоліо

 

Коло наукових інтересів: тифлопсихологія; особливості формування самоконтролю у сліпих дітей; естетичне виховання дітей з вадами зору; рельєфне малювання

Публікації:

  1. Довгопола К.С. Методичні рекомендації з проведення занять корекції розвитку (профілактика та корекція порушень поведінки) у підготовчих класах шкіл сліпих та слабозорих. //Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови – 2016 – стор. 49-55. http://lib.iitta.gov.ua/
  2. Гудим, І.М., Костенко, Т.М. and Довгопола, К.С. (2016) Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих дітей та дітей зі зниженим зором: «Корекція розвитку». http://lib.iitta.gov.ua/
  3. Довгопола, К.С.  (2015) Психологічні детермінанти самоконтролю образотворчої діяльності сліпих молодших школярів. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови – 2015 – стор. 43-52.
    http://lib.iitta.gov.ua/
  4. Довгопола, К.С. (2012) Вплив глибоких порушень зору на становлення самоконтролю образотворчої діяльності у дітей молодшого шкільного вікуОсвіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). стор. 27-32. http://lib.iitta.gov.ua/
  5. Довгопола, К.С. (2011) Образотворча діяльність як чинник активізації творчості слабозорих дітей старшого дошкільного вікуДитина з сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (2). стор. 44-50. http://lib.iitta.gov.ua/
  6. Довгопола, К.С. (2011) Особливості формування самоконтролю у сліпих молодших школярівАвтореферат-Кандитатська thesis, Інститут спеціальної педагогіки. http://lib.iitta.gov.ua/
  7. Довгопола, К.С. (2010) Формування самоконтролю швидкості графічних рухів в образотворчій діяльності незрячих учнів молодшого шкільного вікуОсвіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 93 – 99. http://lib.iitta.gov.ua/
  8. Довгопола, К.С. (2010) Вивчення самоконтролю розмаху графічних рухів у сліпих учнів молодшого шкільного вікуДитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання (1). стор. 74-80.   http://lib.iitta.gov.ua/
  9. Довгопола, К.С. and Набоченко, О.О. (2015) Рельєфне малювання. 1 клас. Навчальний посібник для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей. У 6 частинахДСВ «Освіта», м. Київ, Україна. http://lib.iitta.gov.ua/
  10. Довгопола, К.С. (orcid.org/0000-0002-5306-4505) (2017) Formation and correction of ideas about nature in the lesson of relief drawing In: Педагогіка та психологія: стратегії, технології, інновації: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції, 15 червня 2017 р. ТОВ “Задруга”, м. Київ, Україна, pp. 32-34. ISBN 978-966-432-210-9