
Трикоз Сніжана Валеріївна
(кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник)
Коло наукових інтересів: сенсорне виховання, сенсомоторний розвиток, методика формування уявлень про навколишній світ у дітей з порушенням інтелектуального розвитку, зміст та методика навчання образотворчій діяльності дошкільників.
- Дитина із порушенням інтелектуального розвитку / С.В. Трикоз , Г.А. Блеч // посібник для батьків / Харків вд-во «Ранок» , 2018 (1,5 др.ар)
- «Я досліджую світ» / С.В. Трикоз // Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів перших класів з інтелектуальними порушеннями, 2018 (0,2 др.арк);
- Розвиток психомоторики та сенсорних процесів для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями /С.В.Трикоз, Т.Я. Жук // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями, 2018 ( 0,5др.ар).
- Трикоз С.В. Природознавство. 3 клас: підруч. для учнів спец. загальноосвіт. навч. закл.(F70) / С.В. Трикоз, Г.О. Блеч . – К.: Либідь,2017. – 112с. (3 др.арк).
- Трикоз С.В. Формування часових уявлень у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку /С.В.Трикоз // Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології: збірник наукових праць. Вип. 9. К.: ІСП НАПН України, 2017.(0,5 др.ар);
- Трикоз С.В. Формування природничих понять в учнів з порушеннями розумовою відсталістю / С.В.Трикоз //Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб.наук.праць: Вип.8/за ред. В.В.Засенка, А.А. Колупаєвої. –К.:ТОВ « Поліграф плюс» 2015 – С.150-160 (0,5 др. арк);
- Підручник Трикоз С.В. Природознавство, 2 клас: підруч. для спец. загальноосвіт. навч. закл. для розумово відсталих дітей / С.В. Трикоз. – К.: Либідь, 2016. – 96с. (4,0)
- Комплекс програмно-методичного забезпечення «Зміст корекційно-спрямованого навчання і виховання розумово відсталих дітей у спеціальних дошкільних закладах» (програма з сенсорного виховання, методичні рекомендації, дидактичні матеріали) /С.В.Трикоз – Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ВГСПО «Національна Асамблея інвалідів України» – К.: 2012 – 112 с. ISBN:978-966-7270-73-5
- Трикоз С.В. Педагогічні технології сенсорного виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / С.В. Трикоз //: Зб. наукових праць за матеріалами конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі»: – м. Суми, – 2018. – http:// sio.ipp.sspu.edu.ua /images/ articles/ novini/programa_konferenc_sio.pdf (0,5дрк.арк.)
- Трикоз С.В. Технології впровадження змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / С.В. Трикоз С.В. //Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: збірник наукових праць. Вип. 10. – К., 2018. – С. 56-61.
- Трикоз С. В. Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку (Розділ типової освітньої програми інтегрованого курсу «Я досліджую світ») [Навчальний матеріал] // укл. Чеботарьова О.В., Блеч Г.О., Гладченко І.В. та ін. – К., 2020. (0,2 др.арк) Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/716955/
- Трикоз С. В. Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку (Розділ типової освітньої програми інтегрованого курсу «Я досліджую світ») [Навчальний матеріал] // укл. Чеботарьова О.В., Блеч Г.О., Гладченко І.В. та ін. – К., 2020. (0,2 др.арк) Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/716955/
- Трикоз С. В. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку : навч.-метод. посіб. / авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко та ін. – К., ІСП НАПН України, Стор. 41-48 Розділ (0,2 др.арк) Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/721883
- Трикоз С. В. Порадник батькам: Практичні рекомендації під час дистанційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / Розділи: Я досліджую світ, Досліджуємо та експериментуємо разом / укл. Чеботарьова О.В., Блеч Г.О., Гладченко І.В. та ін. – К., 2020. (1,0 др. арк.) Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/721765/
- Трикоз С. В. Підручник «Я досліджую світ» 1 клас: підруч. для учнів спец. загальноосвіт. навч. закл. (F70) / С.В.Трикоз, Г.О. Блеч . – К.: Либідь, 2020.(в двох частинах) (у с/а 10 др.арк)
- Трикоз С.В. Застосування сенсорних ігор та вправ у навчанні дітей з порушеннями інтелектуального розвитку» // Освіта осіб з особливими потребами:виклики сьогодення: – К.: «Наша друкарня». –2020. – С. 250-264 (0,7 дрк.арк.)
- Трикоз С.В. Використання цифрових технологій у ознайомленні дітей з порушеннями інтелектуального розвитку з природничими поняттями / Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. семінару «Цифрова компетентність вчителя нової української школи», Київ, 2020 С. 109-110, (0,2др.арк.); Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/720023/