2018 р.
Чеботарьова О. В. Дитина із церебральним паралічем / О. В. Чеботарьова, Л. В. Коваль, Е. А. Данілавічютє. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 48 с. – (Інклюзивне навчання).
Чеботарьова О. В. Методичні підходи до проектування освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Чеботароьова, І. В. Гладченко // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. − К.: «Наша друкарня». – 2018. – с. 166-172.
Чеботарьова О.В. Нова українська школа: Впровадження Типової освітньої програми для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в практику роботи спеціальних навчальних закладів // О.В. Чеботарьова // Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: збірник наукових праць. ‑Вип. 10. – К., 2018. – С. 75-80.
Чеботарьова О. В. Організація корекційно-розвивального простору в системі освіти дітей з інтелектуальними порушеннями / О. В. Чеботарьова // Соціальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційних центрів : практико зорієнтований посібник / За ред. канд. істор. наук І. Г. Єрмакова, канд. психол. наук К. С. Тороп, канд. пед. наук К. В. Рейди. – Дніпро: «Інновація», 2018. – 382 с. – С. 77 – 81.
Чеботарьова О. В. Особливості трудового навчання школярів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Чеботарьова // Психокорекційна педагогіка. Хрестоматія : навч.-метод. посіб.: в 2 т. – Т. 2. / Нац. пед у-т ім. М. П. Драгоманова, ф-т кор. пед-ки та псих. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018 . – С. 153-165.
Чеботарьова О.В. Педагогічна технологія трудового навчання школярів з порушеннями інтелектуального розвитку /О.В. Чеботарьова // Зб. наукових праць за матеріалами конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі»: – м. Суми, – 2018. – http: //sio.ipp.sspu.edu.ua / images/articles/novini/programa_konferenc_sio.pdf
Чеботарьова О. В. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Азбука творчості» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / О. В. Чеботарьова // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Чеботарьова О. В. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату / О. В. Чеботарьова // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
Чеботарьова О. В. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Чеботарьова О.В. Професійно-трудове орієнтування учнів з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О.В. Чеботарьова // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: збірник матеріалів науково-практичної конференції. – К. : «Наша друкарня». – 2018. – 176 . – С.163 – 165.
Чеботарьова О. В. Типова освітня програма початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями / Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Трикоз С. В., Ярмола Н. А., Бобренко І. В. та ін.). – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/; https://imzo.gov.ua/osvita/zagalno-serednya-osvita/korektsiyni-programi/ ; http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/712585
Чеботарёва Е.В. Коррекционно-развивающие технологии обучения школьников с интеллектуальными нарушениями / Е.В. Чеботарёва // От идеи – к инновации : мат. XXV Юбилейной междунар. студ. науч.-практ. конф., Мозырь, 26 апр. 2018 г. В 3 ч. Ч. 2 / УО МГПУ им. И.П. Шамякина; редкол.: В. Н. Навныко (отв. ред.) [и др.]. – Мозырь : МГПУ им. И.П. Шамякина, 2018. – С. 163-165. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710842
Чеботарёва Е. В. Проектирование адаптивной образовательной среды для детей с интеллектуальными нарушениями // Социализация личности на разных этапах возрастного развития: опыт, проблемы, перспективы : материалы V Республиканской науч.-практ. конф. (с международным участием). − https://conf.grsu.by/soc2018/ru/obsuzhdenie-nauchnykh-statej/28-nauchnye-stati/78-e-v-chebotarjova
Чеботарёва Е.В. Трудовая подготовка школьников с нарушениями опорно-двигательного аппарата и интеллекта в условиях реформирования образования / Е.В. Чеботарёва // Образование лиц с особенностями психофизического развития : традиции и инновации : материалы Междунар. науч.-практ. конф., г. Минск, 25–26 октября 2018 г. / Бел. гос. пед. ун-т им. М. Танка; редкол.: В. В. Хитрюк [и др.]. – Минск: БГПУ, 2018. – 457 с. – С. 408-416. – Режим доступа: https: //by/news/universitet/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferenciya-specialnoe-obrazovanie-tradicii-i-innovacii-v-bgpu
Чеботарьова О. В. Дитина із церебральним паралічем / О. В. Чеботарьова, Л. В. Коваль, Е. А. Данілавічютє. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 48 с. – (Інклюзивне навчання
Блеч Г. О. Альтернативні засоби комунікації у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / Г. О. Блеч // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення – К.: «Наша друкарня». –2018. – С. 30-33.
Блеч Г. О. Особливості навчання грамоти дітей з інтелектуальними порушеннями / Г. О. Блеч // Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології : зб. наук. пр. ‑ Вип. 10. – К., 2018. – С. 10-15.
Блеч Г. О. Технології допоміжних засобів комунікації роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / Г. О. Блеч // За матеріалами IV Мiжнарод. конференції КЗ «ЗОIППО» ЗОР, 2018. –Режим доступу: http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip30.html
Бобренко І. В. Особливості здоров’язбереження дошкільників з інтелектуальними порушеннями в процесі фізичного виховання / І.В. Бобренко //Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності:Матеріали I Всеукраїнської наукової конференції (м. Київ, 19 жовтня 2018 р.) / Відповід. ред.: Т. М. Булгакова. – Київ, 2018. – С. 77-79. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/712638
Бобренко І. В.Особливості організації рухливих ігор старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями з метою оптимізації розвитку їх просторового орієнтування// Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: збірник наукових праць. ‑ Вип. 10. – К., 2018. – С. 15-19.
Бобренко І. В. Програма з корекційно – розвиткової роботи «Лікувальна фізкультура» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / І. В. Бобренко // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Бобренко И. В. К вопросу здоровьесбережения в процессе развития пространственного ориентирования детей дошкольного возраста с интеллектуальными нарушениями / И. В. Бобренко //Дзіцячысад – пачатковая школа: вопыт, пераемнасць, перспектывы : зборнік артыкулаў / УА МДПУ імя І. П. Шамякіна ; рэдкал.: Б. А. Крук (адк. рэд.) [і інш.]. – Мазыр : МДПУ імя І. П. Шамякіна, 2018. – С. 178-180. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/712639
Бобренко И. В. Проблемы формирования пространственно-предметного компонента образовательной среды в процессе развития пространственного ориентирования дошкольников с нарушениями интеллекта / И. В. Бобренко // От идеи – к инновации: матер. XXV юбилейной междунар. студ. науч.-практ. конф., Мозырь, 26 апр. 2018 г. В 3 ч. Ч. 2 / УО МГПУ им. И. П. Шамякина; редкол.: В. Н. Навныко (отв. ред.) [и др.]. – Мозырь : МГПУ им. И. П. Шамякина, 2018. – С. 54-55.–Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710841
Гладченко І. В., Чеботарьова О. В. Дитина із синдромом Дауна / І. В. Гладченко, О. В. Чеботарьова, А. Василенко-ван де Рей, Н. І. Ліщук. — Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 48 с. – (Інклюзивне навчання).
Гладченко І. В. Методичні підходи до проектування освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Чеботароьова, І. В. Гладченко // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. − К.: «Наша друкарня». – 2018. – с. 166-172.
Гладченко І. В. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Барабанотерапія» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / І. В. Гладченко // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Гладченко І. В. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Корекційна ритміка» для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату / І. В. Гладченко // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
Гладченко І. В. Соціальні наслідки перинатальної патології ЦНС у дітей / І. В. Гладченко // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. − К.: «Наша друкарня». – 2018. – С. 37-42
Гладченко І. В. Формування елементарних математичних уявлень у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку на початковому етапі навчання / І. В. Гладченко // Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: зб. наук. пр. − Вип. 10. – К., 2018. – С. 25-31.
Гладченко И. В. Использование понятий «компетентность» и «компетенция» в контексте ранней социализации детей с нарушениями психофизического развития / И. В. Гладченко // От идеи – к инновации: мат. XXV Юбилейной междунар. студ. науч.-практ. конф., Мозырь, 26 апр. 2018 г. В 3 ч. Ч. 2 / УО МГПУ им. И.П. Шамякина; редкол.: В. Н. Навныко (отв. ред.) [и др.]. – Мозырь: МГПУ им. И.П. Шамякина, 2018. – С. 137-139. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/711006
Мякушко О. І. Когнітивний підхід до формування навчально-пізнавальних компетентностей у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. І. Мякушко // Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: зб. наук. пр. ‑Вип. 10. – К., 2018. – С. 42-48.
Мякушко О. І. Компетентнісний підхід у формуванні передумов пізнавальної і соціально-комунікативної діяльності у дітей з особливими освітніми потребами / О. І. Мякушко // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. − К.: «Наша друкарня», 2018. – С. 64-69
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Світ Монтессорі» для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату / укл. Чеботарьова О. В. // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Острівець здоров’я» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / укл. Бобренко І. В. // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» для закладів загальної середньої освіти дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / укл. Блеч Г. О. // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення з використанням методики ТАН-Содерберг» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / укл. Блеч Г. О. // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток психомоторики та сенсорних процесів» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / укл. Трикоз С. В. // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Театральна логоритміка» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / укл. Гладченко І. В. // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Програма з корекційно-розвиткової роботи «У світі ритмів» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / укл. Гладченко І. В. // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Сухіна І. В. Гіперактивна дитина / І. В. Сухіна. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 48 с. – (Інклюзивне навчання).
Сухіна І. В. Особливості використання технології Су-Джок масажу у роботі логопеда з дітьми з особливими освітніми потребами // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. – К.: «Наша друкарня», 2018. – С.155-160
Сухіна І. В. Психологічна технологія групової взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами / І. В. Сухіна // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : зб. наук. пр. (м. Суми, 2018) − http: // sio.ipp.sspu.edu.ua /images/ articles/ novini /programa_konferenc_sio.pdf
Трикоз С. В., Блеч Г. О. Дитина із порушенням інтелектуального розвитку / С. В. Трикоз, Г. О. Блеч. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 48 с. – (Інклюзивне навчання).
Трикоз С. В. Педагогічні технології сенсорного виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / С. В. Трикоз // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : зб. наук. пр. за матеріалами конф. (м. Суми, 2018) − http:// sio.ipp.sspu.edu.ua /images/ articles/ novini/programa_konferenc_sio.pdf
Трикоз С. В. Технології впровадження змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / С. В. Трикоз // Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: зб. наук. пр. ‑Вип. 10. – К., 2018. – С. 56-61.
Ярмола Н. А. До питання соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього закладу / Н. А. Ярмола // Соціальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційних центрів : практико зорієнтований посібник / За ред. канд. істор. наук І. Г. Єрмакова, канд. психол. наук К. С. Тороп, канд. пед. наук К. В. Рейди. – Дніпро: «Інновація», 2018. – 382 с. – С.269 – 272.
Ярмола Н. А. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (1-4 класи) / Н. А. Ярмола // Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua
Ярмола Н. А. Технології організації соціально-побутового орієнтування дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах впровадження НУШ / Н. А. Ярмола // Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: зб. наук. пр. ‑ Вип. 10. – К., 2018. – С. 81-87.