Тема 4. «Теоретико-методичні засади білінгвального навчання глухих та слабкочуючих осіб»

2018 р.

Замша А.В. Білінгвальний підхід до навчання глухих та слабкочуючих: виклики сьогодення : Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (м. Суми, 18 квітня 2018 р.). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. С. 14-17.

Замша А.В. До проблеми розроблення вітчизняної концепції бімодально-білінгвального підходу до навчання глухих та напівглухих осіб / Адамюк Н.Б., Дробот О.А., Замша А.В., Федоренко О.Ф. Інноваційна педагогіка. 2018. Вип.7. Т.1. С.125-129.

Замша А. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / Дробот О., Замша А. Особлива дитина: навчання і виховання. 2018. Вип.3(87). С.37-44.

Замша А.В.  Специфіка реалізації принципів білінгвального підходу до навчання глухих та слабкочуючих учнів. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 червня 2018 року). К: «Наша друкарня», 2018. С.47-51.

Zamsha A. Some aspects of bimodal-bilingual teaching  children with hearing impairments. International scientific and practical conference “Pedagogy in the EU countries and Ukraine at the modern stage”: Conference proceedings (Romania, Baia Mare, December 21 – 22, 2018). Baia Mare : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, pp.56-58.

Адамюк Н.Б. Вклад глухих вчених України в розвиток національної жестової мови. Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції  (м. Львів, 26-27 жовтня 2018 року). Львів: ТО «Львівська педагогічка спільнота», 2018. Ч.1. С.127-128.

Адамюк Н.Б. До питання доступу до  вищої освіти глухими особами України. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 червня 2018 року). К: «Наша друкарня», 2018. С.7-12.

Адамюк Н.Б. До проблеми розроблення вітчизняної концепції бімодально-білінгвального підходу до навчання глухих та напівглухих осіб / Адамюк Н.Б., Дробот О.А., Замша А.В., Федоренко О.Ф. Інноваційна педагогіка. 2018. Вип.7. Т.1. С.125-129.

Адамюк Н.Б. Проблемні аспекти отримання вищої освіти в Україні жестомовними глухими особами. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». 2018. Випуск LXXXIII, Том 1. С.194-202.

Adamiuk N. As for geographical annex to «Spread the sign». International scientific and practical conference “Pedagogy in the EU countries and Ukraine at the modern stage”: Conference proceedings (Romania, Baia Mare, December 21 – 22, 2018). Baia Mare : Izdevnieciba “Baltija Publishing”.

Дробот О.А. До проблеми розроблення вітчизняної концепції бімодально-білінгвального підходу до навчання глухих та напівглухих осіб / Адамюк Н.Б., Дробот О.А., Замша А.В., Федоренко О.Ф. Інноваційна педагогіка. 2018. Вип.7. Т.1. С.125-129.

Дробот О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / Дробот О., Замша А. Особлива дитина: навчання і виховання. 2018. Вип.3(87). С.37-44.

Дробот О. Організаційно-педагогічні умови жестомовної комунікативної компетентності дошкільників із порушеннями слуху. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 червня 2018 року). К: «Наша друкарня», 2018. С.43-47.

Drobot O. Specifics of social and communicative progress of deaf pre-school children. International scientific and practical conference “Pedagogy in the EU countries and Ukraine at the modern stage”: Conference proceedings (Romania, Baia Mare, December 21–22, 2018). Baia Mare : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, pp. 49-52.

Kulbida S. (2018). Іtroduction features of bilingual Education of deaf People in Ukraine. Освіта впродовж життя: соціальні запити, сучасні виклики та пріоритети в реалізації: матеріали конференції. Київ, 22 березня 2018 року. К.: НАУ, 2018. C. 140−150. Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Вклад Наталії Іванюшевої у розвиток жестової мови. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення : зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. 21 червня 2018 р. − К.: «Наша друкарня», 2018. С. 66−71. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С.В. (2018). Готовність вчителя до соціокультурної діяльності в умовах двомовності. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали II міжнар. наук.-практ. конф. м. Кам’янець-Подільський, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2018. С. 162-165. Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Засади двомовного навчання − в контексті реалізації положень конвенції про права нечуючих осіб. Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. «Інклюзивне навчання в Новій українській школі» (26-27 березня 2018 р., м. Теребовля) / Упоряд.: Лапін А. В., Сурмай Л. О., Щуцька О. І. − Ч. 1. К.: Інтерсервіс, 2018. С. 49−52. Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Здобутки Миколи Дмитровича Ярмаченка в українській сурдопедагогіці. Презентація-доповідь на всеукраїнському Круглому столі «Внесок Миколи Дмитровича Ярмаченка у розвиток української освіти, педагогіки, психології», 6.09.2018, Київ, 2018. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/.

Кульбіда С. В. (2018). Категорія імені в українській жестові мові. Теоретичне та методичне забезпечення навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами : Зб. наук. праць. Вип. 8. Слов’янськ: ДДПУ, 2018. С. 131 – 134. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Конфігурація як компонент жесту. Особлива дитина : навчання і виховання. 2018. № 4/88. С. 15−30. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Лінгводидактична модель формування жестомовної комунікативної компетенції глухих учнів. Корекційно-реабілітаційна діяльність : стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (09 жовтня 2018 року, м. Суми). Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. С. 67−70. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Міжнародна діяльність фахівців української жестової мови у проекті «Spreadthesign». 21.06.2018. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Право інклюзивного навчання нечуючих з використанням української жестової мови (досвід Київського коледжу легкої промисловості). Сайт ЦП УТОГ. С. 1-8. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Сучасне оновлення українського соціокультурного простору. Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (18 квітня 2018 р., м. Суми). Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. С. 26-30. Режим доступу https://www.sspu.sumy.ua

Кульбіда С. В. (2018). Сучасні тенденції вивчення мов глухих як інформаційно-комунікативного засобу у міжнародному проекті “Spreadthesign”. Всеукр. наук.-практ. конф. «Освіта осіб з особливими освітніми потребами: виклики сьогодення” 21.06.2018, Київ. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/

Кульбіда С. В. (2018). Українська мова. 4 клас. Підручник для спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 91). – К.: Либідь, 2018. – 192 с.

Кульбіда С. В. (2018). Українська мова. 5 клас. Підручник для спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90). – К.: Либідь, 2018. – 208 с.

Кульбіда С. В. (2018). Формування національно-патріотичних почуттів у нечуючих на уроках мови. Матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції «Національно-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді в умовах модернізаційних суспільних змін» 15 травня 2018 р. Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2018. С. 25-30. Режим доступу http://lib.iitta.gov.ua/