2018 р.
Костенко Т. М. Особистісно-орієнтований підхід в навчанні дітей з порушеннями зору // Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.: зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 26-27 січня 2018 р.). – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. – Ч. 1. – С. 33-35.
Костенко Т. М. Психологічна реабілітація осіб з глибокими порушеннями зору / Костенко Т. М., Перепеченко О. М.// Сучасний світ і незрячі: матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (19-21.09.2018 р.). – Луцьк: ПП Іванюк В. П., 2018. – С. 43-45.
Костенко Т. М. Тифлокомпетентність сучасного педагога в інклюзивній освіті // Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (15-16 листопада 2018 р., м. Ніжин) / За загал. ред. С. О. Борисюк та О. В. Лісовця. – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2018. – С. 160-163.
Гудим І. М. Компетентнісний підхід в навчанні дітей із порушеннями когнітивного розвитку / Гудим І. М., Прохоренко Л. І. // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення : зб. матер. всеукр. наук.-практ. конф. – К.: «Наша друкарня». – 2018
Довгопола К. С. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. С. Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 2.– С. 17-24.
Кобильченко В. В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів з порушеннями зору / В. В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 2. – С. 7-16
Кобильченко В. В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам з порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 4
Кобильченко В. В. Концептуальні засади психологічного супроводу особистісного розвитку дошкільників з особливими потребами // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації: матеріали VII Всеукр. заочної наук.-практ. конф. (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2018. – C. 165–171.
Кобильченко В. В. Погляд на функціонування особистості дитини з порушеним зором у дихотомії «благополуччя /неблагополуччя» // Сучасні проблеми екологічної психології: життєве середовище особистості у психологічному вимірі: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (18-19 травня 2018 р., м. Київ) / за ред. Ю. М. Швалба. – К.: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2018. – С. 60–64.
Кобильченко В. В. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами з позицій психологічної парадигми // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (09 жовтня 2018 р., м. Суми). – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – С. 179–183.
Кобильченко В. В. Самопізнання як складна інтегративна властивість особистості / В. В. Кобильченко // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2018 : Тези IІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 березня 2018 року, м. Переяслав-Хмельницький) / Відп. ред. О. В. Дробот; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – м. Переяслав-Хмельницький, 2018. – C. 214–217.
Кобильченко В. В. Теоретичні аспекти психолого-педагогічного супроводу молодших школярів з порушеннями зору // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. – Київ: «Наша друкарня». – 2018. – С. 60–65.
Комплекс корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями зору / Гудим І. М., Довгопола К. С., Костенко Т. М., Кондратенко С. В., Легкий О. М. https://imzo.gov.ua/.
Кондратенко С. В. Формування екологічної компетентності у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. / за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – Вип. 3 – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2018
Легкий О. М. Особливості трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору / О. М. Легкий // Зб. наук. пр. VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / за заг. ред. акад. І. Ф. Прокопенка. – Харків: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2018. – С.727-730.
Легкий О. М. Формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів з порушенням зору / О. М. Легкий // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. / за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – Вип. 3 – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2018
Легкий О. М. Формування соціальної активності слабозорих школярів в процесі соціально-побутового орієнтування / О. М. Легкий // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення : зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. – К.: «Наша друкарня», 2018. – С. 76-80.