Тема 7. «Навчально-методичне та дидактичне забезпечення навчання молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення»

2018 р.

Данілавічютє Е. А. Дитина із церебральним паралічем / О. В. Чеботарьова, Л. В. Коваль, Е. А. Данілавічютє – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 40 с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями) (розділ)

Данілавічютє Е. А. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. − № 3 (87). – С. 7-19

Данілавічютє Е.А. Концептуальна модель МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 4. – С. 57–64.

Данілавічютє Е. А., Рібцун Ю. В. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів : навч.-метод. посіб. / М. А. Порошенко, А. А. Колупаєва, М. В. Ярошук, О. М. Таранченко, Л. І. Прохоренко, І. М. Гудим, О. Ф. Федоренко, Е. А. Данілавічютє, Ю. В. Рібцун, А. Ю. Мельник, О. В. Воробей, Г. О. Ярова, Ю. В. Заруденко, М. О. Болкун, В. Є. Новосад, О. О. Макарук, Л. А. Самойленко. − К. : Всеукраїнська благодійна організація «Благодійний фонд Порошенка», 2018. – 252 с. (розділи) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://poroshenko.com/data/group/10/41cbdc492b.pdf)

Данілавічютє Е. Психолінгвістична структура створення підручника для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Е. Данілавічютє // Проблеми сучасного підручника : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 18–19 травня 2018 р., м. Мінськ.  – К.: Педагогічна думка, 2018.  – С. 33-36.

Грибань Г. В. Сучасне програмово-методичне забезпечення розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення  / Г. В. Грибань // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. / за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – Вип. 3 – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2018. − C.28 –32

Ільяна В. М. Особливості прояву дислексичних помилок у здобувачів початкової освіти з тяжкими порушеннями мовлення / В. М. Ільяна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. / за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – Вип. 3 – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2018. – С. 56–74

Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення «Корекція мовлення» (Трофименко Л. І., Ільяна В. М., Мартинюк З. С., Аркадьєва О. О., Грибань В. В.), «Корекція розвитку» (Рібцун Ю. В.) [Електронний ресурс], 2018 р. – Режим доступу: https://ispukr.org.ua/ (6,3 др. арк.)

Мартинюк З. С. Сучасні підходи до розробки розділу навчально-методичного посібника «Психолінгвістичні дидактичні технології діагностики й подолання мовленнєвих порушень у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / З. С. Мартинюк // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. / за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – Вип. 3 – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2018. − C.78 –82

Рібцун Ю. В. Використання нових інформаційних технологій у роботі з дітьми із порушеннями мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] // Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи : матеріали Всеукр. інтернет-конференції, присвяч. Дню початк. освіти (19 жовтня 2018 р., м. Ніжин) / за заг. ред. Є. І. Коваленко, упоряд. Н. В. Білоусова. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. − С. 197−200. – Режим доступу: http://ndu.edu.ua/

Рібцун Ю. В. Використання прийомів самомасажу у корекційно-розвивальній роботі / Ю. В. Рібцун // Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, Україна, 9-10 лютого 2018 р.). – Х. : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», –  С. 18−21

Рібцун Ю. В. Дитина з порушенням мовленнєвого розвитку : метод. посіб. / Ю. В. Рібцун. − Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 40 с. − (Інклюзивна освіта за нозологіями).

Рібцун Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами / Ю. В. Рібцун // Логопед. – 2018. − № 9 (93). – С. 2−13

Рібцун Ю. В. Інклюзивно-ресурсний центр: методики оцінювання фізичного розвитку дитини / Ю. В. Рібцун // Логопед. – 2018. − № 11 (95). – С. 2−9

Рібцун Ю. В. Компоненти уроків у освітніх закладах для дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Рібцун // Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : Матер. всеукр. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р.). – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. – С. 160−163

Рібцун Ю. В. Корекційно-розвиткова складова у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Ю. В. Рібцун // Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 21 червня 2018 р.). – К. : Наша друкарня, 2018. – С. 140−143

Рібцун Ю. В. На допомогу педагогам інклюзивно-ресурсного центру: моніторинг з розвитку мовлення / Ю. В. Рібцун // Логопед. – 2018. − № 7 (91). – С. 2−9

Рібцун Ю. В. Навчально-методичне забезпечення уроків образотворчого мистецтва в школі для дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Рібцун // International scientific conference «Modernization of educational system: world trends and national peculiarities» : Conference Proceedings, February 23rd. Kaunas: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. – С. 160−163.

Рібцун Ю. В. Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку // Дошкіл. виховання. − № 1. – 2018. – С. 12−15

Рибцун Ю. В. Развитие зрительных функций в системе коррекционной работы с детьми, имеющими особые образовательные потребности / Ю. В. Рибцун // Образование лиц с особенностями психофизического развития: традиции и инновации : сб. Междунар. науч.-практ. конф., (г. Минск, 25-26 октября 2018 г.) / Бел. гос. пед. ун-т им. М. Танка; редкол.: В. В. Хитрюк [и др.]. – Минск : БГПУ, 2018. − 282−285

Трофименко Л. І. Діти з тяжкими мовленнєвими порушеннями в умовах спеціального та інклюзивного навчання / Л. І. Трофименко // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. «Інклюзивне навчання в Новій українській школі» (26−27 березня 2018 р., м. Теребовля) / упорядн. Лапін А. В., Сурмай Л. О., Щуцька О. І. – К.: Інтерсервіс, 2018. – С. 91−95.

Трофименко Л. І. Особливості розвитку особистості дошкільників з мовленнєвими порушеннями / Л. І. Трофименко // Теоретичне і методичне забезпечення навчання та виховання осіб із особливими освітніми потребами : зб. наук. праць. – Вип. 8. – Слов’янськ : ДДПУ, 2018. − С. 224−229

Трофименко Л. І. Психолінгвістичні основи виявлення особливостей лексичного компоненту мовлення у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Л. І. Трофименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. пр. / за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – Вип. 3 – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2018

Українська мова: підруч. для 4 кл. спец. закл. заг. середньої освіти (F 80) та учнів із F 81, R 48 / Трофименко Л. І., Мартинюк З. С., Грибань Г. В. − К. : Либідь, 2018. −192 с.