Тема 2. «Теоретико-методичні засади навчання дітей з порушеннями слуху в умовах модернізації освіти»

2018 р.

Литовченко С. В. Дитина з порушенням слуху / С. В. Литовченко, В. В. Жук, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 56 с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).

Литовченко С. В. Дитина з порушенням слуху: навігація для батьків / В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко, Н. В. Піканова, О. М. Таранченко. – Київ, 2018. – 47 с.

Жук В. В. Дитина з порушенням слуху / С. В. Литовченко, В. В. Жук, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 56 с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).

Жук В. В. Дитина з порушенням слуху: навігація для батьків / В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко, Н. В. Піканова, О. М. Таранченко. – Київ, 2018. – 47 с.

Жук В. В. Дитина з порушенням слуху: навігація для батьків / В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко, Н. В. Піканова, О. М. Таранченко. – Київ, 2018. – 47 с.

Литвинова В. В. Дитина з порушенням слуху: навігація для батьків / В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко, Н. В. Піканова, О. М. Таранченко. – Київ, 2018. – 47 с.

Таранченко О. М. Дитина з порушенням слуху / С. В. Литовченко, В. В. Жук, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 56 с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).

Таранченко О. М. Дитина з порушенням слуху: навігація для батьків / В. В. Жук, В. В. Литвинова, С. В. Литовченко, Н. В. Піканова, О. М. Таранченко. – Київ, 2018. – 47 с.

Таранченко О. М. Навчання дітей з особливими освітніми потребами / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 300 с. – (Інклюзивна освіта).

Таранченко О. М. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів : навчально-методичний посібник / За заг. ред. М. А. Порошенко та ін. – Київ, 2018 р. – 252 с. (розділи)

Таранченко О. М. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко

Таранченко О. М. Педагогічні технології інклюзивного навчання / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 160 с. – (Інклюзивна освіта).

Таранченко О. М. Путівник для педагогів та батьків дітей з особливими освітніми потребами. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. – Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 160 с. – (Інклюзивна освіта).

Федоренко О. Ф. Аспекти супроводу в освіті учнів з особливими освітніми потребами / О. Ф. Федоренко// Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. − 2018.

Федоренко О. Ф. До проблеми розроблення вітчизняної концепції бімодально-білінгвального підходу до навчання глухих та напівглухих осіб / Н. Б. Адамюк, О. А. Дробот, А. В. Замша, О. Ф. Федоренко // Інноваційна педагогіка.– 2018. – Вип.7.

Федоренко О. Ф. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / О. Ф. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – № 2 (86) – С. 76-86

Федоренко О. Ф. Комплект корекційно-розвиткових програм для 1-4 класів для спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з порушеннями слуху [Електронний ресурс] / Федоренко О. Ф.(4,0). – Режим доступу:https://mon.gov.ua/

Федоренко О. Ф. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів : навчально-методичний посібник / За заг. ред. М. А. Порошенко та ін. – Київ, 2018 р. – 252 с. (розділи)

Федоренко О. Ф. Універсальний дизайн в освіті: вивчаємо та впроваджуємо в освітню програму / О. Ф. Федоренко // Практика управління закладом освіти. – 2018. – №11 – С. 46-52.