2018 р.
Прохоренко Л.І. Бар’єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ. / Л.І.Прохоренко, О.О.Бабяк, І.В.Недозим, Н.І.Баташева. – Чернівці: «Букрек», 2018. – 31 с.
Прохоренко Л.І. Бар’єри та стратегія підвищення освітнього рівня дорослих з особливими потребами / В.Засенко, Л.Прохоренко // Концептальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи. Київ – 2018. – С. 93-98.
Прохоренко Л. І. Дитина із труднощами у навчанні / Л.І. Прохоренко. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 48 с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).
Прохоренко Л. Компетентнісний підхід в навчанні дітей із порушеннями когнітивного розвитку. / Л.Прохоренко, І.Гудим // Тези доповідей Всеукраїнська науково-практична конференція : Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення (21 червня 2018 року). Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України) (26-27 березня 2018 року). Київ : Наша друкарня. – 2018. – С. 134 – 139.
Прохоренко, Л.І. Математика: Підручник для 5 класу (F70) / Л.І. Прохоренко, Г.Б.Соколова, Л.І.Мельникова. – Чернівці : Букрек, 2018 – 206 с.
Прохоренко Л.І. Нова українська школа – стратегія розвитку освіти дітей з особливими потребами / В.Засенко, Л.Прохоренко // Nauka Edukacja Wychowanie I Praca. – Warszawa-Siedlce. – 2018. – С. 149-158.
Прохоренко Л.І. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів : навчально-методичний посібник. / за заг. ред. М.А. Порошенко. – Київ: 2018. – 252 с. (розділи)
Прохоренко Л. І. Програма з корекційно-розвивальної роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку / Т. В. Сак, Л. І. Прохоренко. – Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018. – URL: http://lib.iitta.gov.ua/
Прохоренко Л.І. Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» / [Т. В. Сак, Л. І. Прохоренко, та ін.] ; За заг. ред. Л.І.Прохоренко – Тернопіль : Мандрівець, 2018 с.
Прохоренко Л.І. Психологічні аспекти пізнавальної мотивації дітей з порушеннями когнітивного розвитку / Л.І. Прохоренко, К.Б. Бужинецька // Тези доповідей Міжнародної науково-практична конференція «Інклюзивне навчання в Новій українській школі (26-27 березня 2018 року). – Теребовля : Інтерсервіс, 2018. – С. 184– 187.
Прохоренко Л.І. Формування навчальної мотивації у школярів із затримкою психічного розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2018. – №4
Прохоренко Л.І. Бар’єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ. / Л.І.Прохоренко, О.О.Бабяк, І.В.Недозим, Н.І.Баташева. – Чернівці: «Букрек», 2018. – 31 с.
Прохоренко Л.І. Бар’єри та стратегія підвищення освітнього рівня дорослих з особливими потребами / В.Засенко, Л.Прохоренко // Концептальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи. Київ – 2018. – С. 93-98.
Прохоренко Л. І. Дитина із труднощами у навчанні / Л.І. Прохоренко. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 48 с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).
Прохоренко Л. Компетентнісний підхід в навчанні дітей із порушеннями когнітивного розвитку. / Л.Прохоренко, І.Гудим // Тези доповідей Всеукраїнська науково-практична конференція : Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення (21 червня 2018 року). Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України) (26-27 березня 2018 року). Київ : Наша друкарня. – 2018. – С. 134 – 139.
Lesia Prokhorenko. Psycho-Correction of Motivation For Learning Achievements Among Schoolchildren With Cognitive Development Disorders. // Наука і освіта. – 2018. – №5. – 52-57.
Рrokhorenko L. Educational Development Priorities for People with Special Needs in Ukraine / V.Zasenko, L.Prokhorenko // Education: Modern Discourses. – 2018. № 1. – С. 161-167.
Бабяк О.О. Бар’єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ. / Л.І.Прохоренко, О.О.Бабяк, І.В.Недозим, Н.І.Баташева. – Чернівці: «Букрек», 2018. – 31 с.
Бабяк О.О. Особливості діагностики міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку/ О.О. Бабяк //Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції: педагогіка та психологія: стратегії, технології, інновації- К.: 2018
Бабяк О.О. Програма з корекційно-розвивальної роботи «Корекція розвитку. Розвиток особистісної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти. / Бабяк О.О. Баташева Н.І., Орлов О.В.– Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018. – URL: http://lib.iitta.gov.ua/
Бабяк О.О. Програма з корекційно-розвивальної роботи «Ритміка» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти. / – Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018. – URL: http://lib.iitta.gov.ua/
Бабяк О.О. Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» / [Т. В. Сак, Л. І. Прохоренко, та ін.] ; За заг. ред. Л.І.Прохоренко – Тернопіль : Мандрівець, 2018 с.
Бабяк О.О. Формування міжособистісних стосунків школярів із ЗПР в навчальній та позанавчальній діяльності/ О.О. Бабяк //Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: матеріали міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 23-24 березня 2018 р., м. Львів, 2018 С. 37–39.
Баташева Н.І. Бар’єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ. / Л.І.Прохоренко, О.О.Бабяк, І.В.Недозим, Н.І.Баташева. – Чернівці: «Букрек», 2018. – 31 с.
Баташева Н.І. Інноваційні технології формування емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 червня 2018 р.). Київ: «Наша друкарня», 2018. С. 17–21.
Баташева Н.І. Особливості емоційної експресії у дошкільників із затримкою психічного розвитку. Психологічні науки: проблеми та перспективи: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Запоріжжя, 16-17 березня 2018 р.). Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2018. С. 87–92.
Баташева Н.І. Програма з корекційно-розвивальної роботи «Корекція розвитку. Розвиток особистісної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти. / Бабяк О.О. Баташева Н.І., Орлов О.В.– Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018. – URL: http://lib.iitta.gov.ua/
Недозим І.В. Бар’єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ. / Л.І.Прохоренко, О.О.Бабяк, І.В.Недозим, Н.І.Баташева. – Чернівці: «Букрек», 2018. – 31 с.
Недозим І.В. Методики дослідження соціального інтелекту у дітей з розладами аутистичного спектра. Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 18 квітня 2018 р.). Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2018. С. 147-150.
Недозим І. В. Методики дослідження соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Вісник Одеського національного університету. Психологія. 2018. Том 23. Вип. 2 (48).
Недозим І. В. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Особлива дитина: навчання і виховання. 2018. № 2. С. 45-54.
Недозим І. В. Особливості когнітивного компоненту соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Теоретичні і прикладні проблеми психології. 2018. № 2. С. 214-224.
Недозим І. В. Особливості емоційного та поведінкового компонентів соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. 2018. Вип. 2. С. 49-52.
Недозим І. В. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Особлива дитина: навчання і виховання. 2018. № 3. С. 45-54.
Недозим І. В. Особливості формування соціального інтелекту у дітей з розладами аутистичного спектра. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 червня 2018 р.). Київ: «Наша друкарня», 2018. С. 42-45.
Недозим І.В. Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» / [Т. В. Сак, Л. І. Прохоренко, та ін.] ; За заг. ред. Л.І.Прохоренко – Тернопіль : Мандрівець, 2018 с.
Недозим І.В. Психологічні концепції «соціального інтелекту». Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Психологічні науки: збірник наукових праць. 2018. №1. С. 111-115.
Омельченко І.М. Комунікативна діяльність дошкільників із затримкою психічного розвитку: теорія і феноменологія [Текст]: монографія / І. М. Омельченко; Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. Полтава: ТОВ „Фірма „Техсервіс“, 2018. 498 с.
Омельченко І. М. Комунікативна діяльність у структурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і ноуменологія. Психологія і особистість. 2018. № 1 (13). С. 20–35. Режим доступу до статті: http://oaji.net/articles/2017/1815-1518875868.pdf;
Омельченко І. М. Межі Я і контакт дошкільника: мотиваційно-інтенційна функція комунікативної діяльності в умовах типового та затриманого розвитку / І. М. Омельченко // Сучасні проблеми екологічної психології: життєве середовище особистості у психологічному вимірі: матеріали ІV Міжнародної науково- практичної конференції (18 – 19 травня 2018 року, Київ) / за ред. Ю.М. Швалба. – Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2018. – С. 81-85. Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/710666/1/Тези%20еко%20псих%20_Оомельченко%20І.pdf
Омельченко І. М. Методичне та організаційно-правове підґрунтя реалізації корекційно-розвиткової послуги «Розвиток мовлення» з учнями 2-4 класів із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчання / І. М. Омельченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації: матеріали VІІ Всеукр. заочної науково-практичної конференції (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 26–29.
Омельченко І. М. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку. Особлива дитина: навчання і виховання. 2018. № 4 (88). С. 40–53.
Омельченко І. М. Методологеми дослідження комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. – К.: «Наша друкарня». – 2018. – С. 113–119.
Омельченко І. М. Особливості інтрасуб’єктних психологічних меж (Я-не Я) на рівні контакту у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко // Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (09 жовтня 2018 року, м. Суми). – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – С. 139–142.
Омельченко І. М. Психологічний механізм символізації в ґенезі усвідомленої комунікативної діяльності дитини // Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Від творчого педагога до творчої дитини: гармонія партнерської взаємодії педагога з дитиною» Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти, управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради ; [відпов. секр. Н.Г. Каньоса]. Київ : Міленіум, 2018. С. 239-242.
Омельченко І. М. Рефлексійний компонент усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із типовим та затриманим розвитком / І. М. Омельченко // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2018: Тези IІ міжнародної науково-практичної конференції (21 березня 2018 року, м. Переяслав- Хмельницький) / Відп. ред. О. В. Дробот; ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – м. Переяслав-Хмельницький, 2018. – С. 229–233. Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/710430/1/tezy_2018_Омельченко%20Переяс-Хмельн.pdf
Омельченко І. М. Теоретичний вимір проблеми парасоціального типу взаємодії з Іншим у культурі (на моделі анімаційного персонажа). Тези VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми» [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: http://newlearning.org.ua/sites/default/files/tezy/2018/Omelchenko_Iryna_2018.pdf
Omelchenko I. The psychological mechanisms for implementation of the reflective component of preschoolers’ deliberated communicative activities. Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova. 2018. Vol. IІI. №3. Р. 37–49.
Орлов О.В. Програма з корекційно-розвивальної роботи «Корекція розвитку. Розвиток особистісної сфери» для 1-4 спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти. / Бабяк О.О. Баташева Н.І., Орлов О.В.– Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2018. – URL: http://lib.iitta.gov.ua/
Орлов О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви / О. Орлов // Особлива дитина: навчання і виховання, вип. 3(87), К.: Педагогічна думка – с. 64-73
Орлов О. Фактори невротизації особистості підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Орлов // Вісник ХДУ Серія Психологічні науки, Т. 1, вип 3, Херсон: 2018 – с. 216-220
Orlov O., Batsak B. et al. Visual metaphor comprehension: an fMRI study. – European Congress of Radiology, 2018