Науково-практичний семінар «Шляхи оптимізації психічного стану дітей з ООП в умовах спеціальної школи»

31 січня 2020 р. співробітники відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України взяли участь у науково-практичному семінарі «Шляхи оптимізації психічного стану дітей з ООП в умовах спеціальної школи», який відбувся у спеціальному закладі освіти №16 м. Києва.

На заході були присутні керівники Київських шкіл, наукові співробітники, методисти Науково-методичного центру Святошинського району та слухачі курсів підвищення кваліфікації ІППО Київського університету імені Б. Грінченка.

Метою заходу був обмін інноваційним досвідом, презентації сучасних практик навчання та обговорення інноваційних ідей, демонстрація практичних форм та методів роботи.

Директор школи Наталія Нікуленкова ознайомила з чудовою, захоплюючою презентацією про античні методи зняття нервово-психічного навантаження учнів, яка містила наукове підґрунтя та сучасні практики навчання. Учасники семінару мали можливість ознайомитись з виступами педагогів-новаторів, які продемонстрували свою фахову компетентність та майстерність.

Так, у ході заходу педагогами були представлені чудові майстер-класи з художніх технік трудового навчання, продемонстровані фрагменти корекційних занять з ритміки, цікаві види роботи з навчальних предметів «Географія» та «Фізика і хімія у побуті».

В ході семінару, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Чеботарьова О.В. виступила з доповіддю «Спеціальна школа в сучасних умовах розвитку освіти». В своїй доповіді О.В.Чеботарьова наголосила на основних пріоритетах розвитку спеціальної школи, важливості реалізації корекційно-розвивальних напрямів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Співробітниками відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку у виступах було представлено основні напрями корекційно- розвивальної роботи в рамках проведеного експерименту в школі, наголошено на важливості психолого-педагогічного супроводу та використанні інноваційних технологій та методик навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах спеціального закладу та поширення цих технологій в умовах інклюзивного навчання.

Педагогічний колектив школи на чолі з директором Нікуленковою Н.М. було нагороджено грамотою від Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України за творчу співпрацю та науково-практичні здобутки.