Бібліографія: Гіперактивна дитина / І.В.Сухіна. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018.– 40 с.– (Інклюзивне навчання).
Анотація: Жива, рухлива, активна дитина – що в цьому поганого? Автор посібника розповідає про те, яких дітей можна назвати гіперактивними. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, дає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи, навчання її у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування. Вихователі і вчителі знайдуть тут також поради стосовно поводження з гіперактивними дітьми в групі дитсадка і в класі.