Мартинюк Зоряна Степанівна

Мартинюк Зоряна Степанівна
кандидат педагогічних наук
старший науковий співробітник
Портфоліо

zoriana.prigoda@gmail.com

 

ORCID iD: orcid.org/0000-0002-1288-3838

Профіль ученого у Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=5JfRuoMAAAAJ

Сторінка науковця в Електронній бібліотеці Національної академії педагогічних наук України: https://lib.iitta.gov.ua/cgi/stats/report/authors/5bcbbdc8c8de25a2c259855118295a5b/

Коло наукових інтересів: діагностика, попередження та корекція писемного мовлення, зокрема дизорфографії; формування орфографічної навички у школярів з тяжкими порушеннями мовлення; розробка та науково-методичне забезпечення навчання дітей з мовленнєвими розладами.

Найвагоміші публікації:
1. Пригода З.С. Сучасні підходи до діагностики дизорфографії у школярів 5-6 класів із ТПМ / З.С. Пригода // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб. [за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої]. – К. : ЕКСПРОМТ, 2011. – С. 150-156.
2. Пригода З.С. Орфографічна грамотність актуальна проблема навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення / З. С. Пригода // Український логопедичний вісник: зб. наук. праць. – 2011. – № 2. – К. : ПП «Актуальна освіта», 2011. – С. 31-35.
3. Пригода З. С. Методика діагностики порушень писемного мовлення у школярів 5-6 класів із ТПМ / З. С. Пригода // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб. [за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої]. – К. : Педагогічна думка, 2012. – С. 118−122.
4. Пригода З.С. Підходи до методики діагностики дизорфографії в учнів 5-6 класів із ТПМ / З.С. Пригода // Український логопедичний вісник: зб. наук. праць. – 2012. – № 3. К. : ПП «Актуальна освіта», 2012. С. 48-50.
5. Пригода З. С. Види орфографічних помилок у школярів, що навчаються у 5-6
класах із ТПМ / З. С. Пригода // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи
розбудови: наук.-метод. зб. [за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої]. – К. : Педагогічна
думка, 2013. – С. 292−298.
6. Пригода З. С. Формування компонентів орфографічної навички у школярів із
тяжкими порушеннями мовлення / З. С. Пригода // Український логопедичний вісник :
зб. наук. праць. – 2013. – № 4. – К. : ПП «Актуальна освіта», 2013. – С. 40−44.
7. Пригода З. С. Аналіз помилок писемного мовлення в учнів 5-6 класів із тяжкими
порушеннями мовлення / З. С. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. –
2014. – № 1. – С. 68−71.
8. Пригода З. С. Алгоритм як один із основних засобів оволодіння грамотним
письмом учнями 5-6 класів з тяжкими порушеннями мовлення / З. С. Пригода //
Проблеми емпіричних досліджень у психології : зб. наук. – метод. [гол. ред. : І. І.
Іванов]. – Х. : «Логос», 2014. – Т. 8. – С. 405−409.
9. Пригода З.С. Підходи до методики корекції дизорфографії в учнів 5-6 класів з
тяжкими порушеннями мовлення / З.С. Пригода // Освіта осіб з особливими
потребами: розбудови: наук.-метод. зб. [за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої]. – К. :
Педагогічна думка, 2014. – С. 234-241.
10. Пригода З. С. Напрями та етапи методики корекції дизорфографії в учнів 5-6
класів з ТПМ / З. С. Пригода // Освіта осіб з особливими потребами: розбудови: зб.
наук. праць / [за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої ]. – Вип. 5. –Кіровоград: Імекс –
ЛТД, 2014. – С. 36-45
11. Пригода З.С. Формування орфографічного письма у школярів із тяжкими
порушеннями мовлення // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб.
наук. праць. Вип. / 8 за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої – К.: ТОВ «Поліграф
плюс», 2015. – С. 108-114.
12. Пригода З.С. Корекція дизорфографічних помилок в учнів із тяжкими
порушеннями мовлення (5-6 класи). / З.С. Пригода // Особлива дитина: навчання і
виховання. – К. : «Педагогічна преса», 2015. – № 4. – С. 10-14.
13. Пригода З.С. Сучасні підходи до методичного забезпечення корекції
дизорфографії в учнів з тяжкими порушеннями мовлення // Проблеми сучасного
підручника : зб. наук. праць / [ред. кол. ; голов. ред. – О.М. Топузов]. – К.:
Педагогічна думка, 2016. – Вип. 16 – С. 403-412
14. Пригода З.С. Корекція дизорфографічних помилок в учнів із тяжкими
порушеннями мовлення (5-6 класи). / З.С. Пригода // Особлива дитина: навчання і
виховання. – К. : «Педагогічна преса», 2016. – № 1. – С. 62-73
15. Пригода З.С. Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх
навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Біологія 6-10 клас.
http://www.mon.gov.ua/
16. Пригода З.С. Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх
навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Зарубіжна
література 6-10 клас. http://www.mon.gov.ua/
17. Пригода З.С. Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх
навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Основи здоров’я 6-
10 клас. http://www.mon.gov.ua/
18. Програма з корекційно-розвиткової роботи«Корекція мовлення» для підготовчих,
1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими
порушеннями мовлення. http://www.mon.gov.ua/
19. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція мовлення» для 5-10 класів
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями
мовлення. http://www.mon.gov.ua/
20. Мартинюк З.С. Психолінгвопедагогічна модель як основний інструментарій щодо діагностики дизорфографічних помилок в учнів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання / З.С. Мартинюк // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: зб. наук. праць: Вип. 16 / за ред. В.В. Засенка, А.А. Колупаєвої. – 2020. – С.  259-274 (0,5 др. арк.)