Психолінгвістичний інструментарій діагностики порушень читання у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення

У презентації представлено актуальні питання якісної діагностики стану сформованості навички читання, а також ВПФ, що складають основу до оволодіння писемним мовленням у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Репрезентовано сучасний погляд на проблему з позицій психолінгвістичного підходу. Аргументовано, які мовленнєві ланки є визначальними для оволодіння навичками читання. Висвітлено теоретичні основи та прикладні аспекти діагностики у молодших школярів з особливими освітніми потребами.

Матеріали стануть у нагоді учителям-логопедам, вчителям молодших класів, учителям-предметникам, практичним психологам загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивною формою навчання, працівникам логопедичних пунктів загальноосвітніх навчальних закладів і класів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення.

 

Завантажити