Грибань Г.В. Дислалія: підтримка дитини з особливими мовленнєвими потребами в освітньому середовищі: навчально-методичний посібник / Галина Віталіївна Грибань; Інститут спеціальної педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України. – Київ. 2023. − 108 с.
Навчально-методичний посібник містить матеріали, що сприятимуть реалізації змісту логопедичної допомоги дітям з органічними і функціональними порушеннями діяльності мовленнєвого апарату та підвищенню ефективності діагностики та корекції дислалії у дітей з особливими мовленнєвими потребами. Матеріали навчально-методичного посібника розкривають нові перспективи для удосконалення технологій надання освітніх послуг дітям з порушеннями мовленнєвого розвитку та мають практичну цінність, що дає змогу використовувати їх у процесі діагностично-консультаційної та корекційно-розвиткової роботи.
У посібнику детально обґрунтовано та репрезентовано психолінгвосинергетичний підхід, що покладений в основу розробки діагностичного інструментарію для визначення характеру і ступеня освітніх труднощів у дітей з дислалією різних вікових груп та напрями корекційно-розвиткового навчання на заняттях, уроках та позаурочний час.
Посібник стане у нагоді у роботі вчителів-логопедів, педагогів, фахівців спеціальних закладів освіти для дітей з ТПМ, закладів загальної середньої освіти, закладів інклюзивного навчання; навчально-реабілітаційних центрів, інклюзивно-ресурсних центрів у роботі з дітьми різних вікових груп; студентів ЗВО; викладачів і слухачів курсів підвищення кваліфікації ІППО.