Тренінг «Складові безпечного освітнього середовище для дітей з особливими освітніми потребами»

20 квітня 2024 року в межах заходів міні-EdCamp (м. Хмельницький) «Культура безпеки в громаді: стратегія формування та практичні інструменти» для вчительства з різних куточків України проведено тренінг «Складові безпечного освітнього середовище для дітей з особливими освітніми потребами».

Тренінг був спрямований на формування розуміння поняття «безпечний освітній простір», його складових – безпечного фізичного та безпечного психологічного простору стосовно дитини з особливими освітніми потребами.

Педагоги вчилися моделювати умови організації безпечного простору з урахуванням категорії труднощів у дитини з особливими освітніми потребами як частини життя громади.

Захід має неабияку практичну значущість інклюзивного спрямування, адже дозволяє не лише визначати проблеми у житті громади, а й вирішувати організаційні питання з урахуванням умов забезпечення «безпечного освітнього простору» у його складових для дітей з особливими освітніми потребами.