ВЧЕНІ НАПН УКРАЇНИ ‒ УКРАЇНСЬКИМ ВЧИТЕЛЯМ!

27 – 28 серпня 2024 року у Національній академії педагогічних наук України відбулася щорічна серпнева конференція для педагогічних працівників «Вчені НАПН України – українським учителям».

У цьому масовому заході, де було представлено поради вчених Академії щодо реалізації концепції «Нова українська школа», надано коментарі до змісту нових модельних навчальних програм і підручників, а також висвітлено особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, традиційно взяли активну участь і співробітники Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.

Зокрема, Олена Чеботарьова, докт. пед. наук, ст. наук. співроб., завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку виступила на пленарному засіданні з доповіддю «Нова українська школа: сучасні практики навчання дітей з ООП», а також взяла участь у роботі секції «Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами», де презентувала виступ на тему «Особливості змісту навчання учнів з особливими освітніми потребами відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти».

У роботі зазначеної секції також взяли участь і виступили з доповідями:

  • Еляна Данілавічютє, канд. пед. наук, ст. наук. співроб., завідувач відділу логопедії ‒ «Підтримка дітей з особливими мовленнєвими потребами в класі: логопедичні поради для вчителя»;
  • Юлія Рібцун, канд. пед. наук, ст. наук. співроб., старший науковий співробітник відділу логопедії ‒ «Поліструктурність уроків української мови: лайфхаки для вчителя інклюзивного класу»;
  • Світлана Литовченко, докт. пед. наук, ст. наук. співоб., завідувач відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку ‒ «Діти з порушеннями слуху: узагальнення результатів комплексної оцінки та визначення рекомендацій у висновку ІРЦ»;
  • Валентина Жук, канд. пед. наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями сенсорного розвитку ‒ «Слухоорієнтовані технології в освіті дітей з порушеннями слуху»;
  • Наталія Компанець, канд. психол. наук, старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання ‒ «Використання діагностичного маршруту дошкільника як інструменту моніторингу успіхів у дітей з ООП».

Тож, важливо, що ознайомитися з методичними розробками науковців щодо розв’язання нагальних проблем сьогодення мала можливість й широка аудиторія практичних працівників спеціальних та інклюзивних закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів.

Зичимо всім освітянам успішного навчального року і, ясна річ, мирного неба й козацького здоров’я!

Слава нашим Захисникам!

Слава Україні!

 

Запис роботи зазначеної секції можна переглянути за посиланням https://undip.org.ua/