У навчальному посібнику для сумісної діяльності молодших школярів з особливими мовленнєвими потребами і дорослих (педагогів, батьків) репрезентовано змістове наповнення корекційно-розвивальної роботи з 11 розроблених автором напрямів відповідно до логопсихосинергетичного підходу (Рібцун, 2021). Навчальний посібник створено згідно з авторським навчальним виданням «Програма з корекційно-розвивальної роботи «Корекція розвитку» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб з тяжкими порушеннями мовлення» та разом з методичним посібником «Методичні орієнтири щодо використання навчального посібника «Подолання труднощів пізнавального розвитку дітей з особливими мовленнєвими потребами» є цілісним навчальним комплектом. Навчальний посібник стане у пригоді практичним психологам, учителям-логопедам, учителям-дефектологам, учителям закладів загальної середньої освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, студентам закладів вищої освіти педагогічного спрямування, батькам дітей з особливими освітніми потребами.
ISBN 978-617-8324-25-4
Свідоцтво про авторське право (№138306 від 28 липня 2025 р., ідеї, текст)
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол №8 від 26 червня 2025 р.)