Всеукраїнська науково-практична конференція «Нове освітнє середовище – сучасний підручник для українського учня»

23 листопада 2017 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Нове освітнє середовище – сучасний підручник для українського учня» організована Міністерством освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з Інститутом педагогіки НАПН України.

Прийняти участь у конференції приїхали близько 200 учасників – координатори, директори, заступники директорів, учителі пілотних шкіл, представники видавництв та автори підручників.

На конференції виступили в.о директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Завалевський Ю.І.; директор департаменту загальної та дошкільної освіти Міністерства освіти та науки України, Кононенко Ю.Г.; президент Української асоціації видавців та книгорозповсюджувачів, Афонін О.В. та ін. Кононенко Ю.Г. наголосив на необхідності прийняття низки законів і підзаконних актів, які будуть регламентувати діяльність і відповідальність стосовно розвитку освіти. Юрій Григорович поінформував присутніх, що новий Державний стандарт початкової загальної освіти наразі узгоджується в Кабінеті Міністрів України і найближчим часом буде затверджений. Водночас, за її його словами, дуже важливими є не лише новий зміст освіти, а й підготовка вчителів та створення нового освітнього середовища, нових українських підручників.

У рамках конференції відбулося обговорення стану реалізації проекту Державного стандарту початкової загальної освіти та обмін досвідом з його впровадження. Плідною була робота в групах координаторів, тренерів, директорів, заступників директорів, учителів пілотних шкіл, де були окреслені проблеми й перспективи впровадження нового стандарту.

Під час роботи в малих групах співробітники Інституту спеціальної педагогіки НАПН України – заступник директора з науково-експериментальної роботи, доктор психологічних наук Л.І. Прохоренко та науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції, кандидат психологічних наук О.О. Бабяк – обговорили нові підходи щодо створення нових підручників для початкової школи, організації інтегрованого навчання, проектного навчання у початковій школі тощо.