Інтернет- конференція «Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності»

19 жовтня 2018 року відбулась І Всеукраїнська наукова інтернет- конференція «Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності», організована кафедрою психології і педагогіки факультету здоров’я, фізичного виховання та туризму Національного університету фізичного виховання і спорту України.

Наукові напрями конференції: «Актуальні напрями психологічного забезпечення та супроводу в фізичному вихованні і спорті», «Педагогічні аспекти підготовки та розвитку суб’єктів спортивної діяльності», «Рухова активність та психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя».

У заході взяли участь такі наукові установи та заклади вищої освіти, як Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника», ДВНЗ «Ужгородський національний університет», Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Рівненський державний гуманітарний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди та Івано-Франківський коледж Національного університету фізичного виховання і спорту України. Загалом 75 учасників.

Співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України І. В. Бобренко виступила з доповіддю «Особливості здоров’язбереження дошкільників з інтелектуальними порушеннями в процесі фізичного виховання», в якій розкрила особливості та можливості оптимізації застосування здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих освітніх технологій в процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями.