ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень»

3 квітня 2019 р. за підтримки Міністерства освіти і науки України, Громадської організації «Родина Кольпінга» та до Всесвітнього дня розповсюдження інформації про проблеми аутизму на базі Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (факультет спеціальної та інклюзивної освіти, кафедра психокорекційної педагогіки) (м. Київ) відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень».

До участі у науково-практичній конференції були запрошені  педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, асистенти вчителів, наукові та методичні працівники, студенти, представники громадських організацій.

Зацікавленість учасників викликали науково-практичні презентації наукових співробітників відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України:

  • «Професійно-трудове навчання школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в сучасних умовах реформування освіти» Чеботарьової Олени Валентинівни, канд.пед.наук, завідувача відділу;
  • «Формування навичок комунікації у дітей з тяжкими порушеннями  інтелектуального розвитку» Блеч Ганни Олександрівни, канд.пед.наук, с.н.с.;
  • «Госпітальна корекційна педагогіка: моделювання психолого-педагогічних умов освітнього процесу в дитячих лікарнях» Гладченко Ірини Вікторівни, канд.пед.наук, с.н.с.;
  • «Особливості реалізації інтегрованого курсу «Я у світі» для молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку» Трикоз Сніжани Валеріївни, канд.пед.наук, с.н.с.;
  • «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами» Ярмоли Наталії Анатоліївни, канд.пед.наук, с.н.с.;
  • «Напрями психокорекційної роботи з батьками, які виховують дітей з аутизмом» Сухіної Ірина В’ячеславівни, канд.психол.наук, с.н.с.;
  • «Когнітивний підхід до формування навчально-пізнавальних компетентностей в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку» Мякушко Оксани Іванівни, канд.психол.наук, с.н.с.;
  • «Фізичне виховання школярів із комплексними порушеннями розвитку на сучасному етапі» Бобренко Інни Всеволодівни, н.с.

Учасники конференції ознайомилися з теоретико-методологічними та технологічними засадами забезпечення якісної освіти осіб з аутистичними та інтелектуальними порушеннями, інноваційними технологіями навчання, виховання та розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями, сучасними підходами до інклюзивного навчання дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями, реалізацією компетентністного підходу до освіти дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями тощо.