Міжнародна конференція з супроводу дітей із інвалідністю та підтримки їхніх родин «Кращий старт»

24 квітня 2019 року відбулася Міжнародна конференція з супроводу дітей із інвалідністю та підтримки їхніх родин «Кращий старт» за сприяння Академії Педагогічних Наук України, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Всеукраїнської громадської організації «Консорціум закладів післядипломної освіти» Єврокафедри SA у Катовіцах  під патронатом депутата Європейського парламенту у Брюсселі Марка Плюри та організації.

З вітальною промовою виступили президент відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», дійсний член НАПН України, доктор технічних наук, професор – Петро Таланчук та директор Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор – В’ячеслав Засенко.

Доповідачі розкрили питання розкрили питання стандартизації освіти в контексті Болонської системи вищої освіти – Мирослав Мурат, доктор педагогічних наук, професор Варшавської Вищої школи педагогічних наук; європейські проекти програми і гранти – Ірина Андрощук, доктор педагогічних наук, виконавчий директор ВГО «Консорціум закладів післядипломної освіти»; психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в Україні – Леся Прохоренко, доктор психологічних наук, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка; Корекційно-розвивальні технології в навчанні дітей із комплексними порушеннями розвитку – Олена Чеботарьова, кандидат психологічних наук відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка.

Активну участь у дискусії прийняли співробітники Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України – Наталія Ярмола, Ганна Блеч, Олег Орлов, Ольга Бабяк, Інна Недозим, Наталія Баташева, які довели на життєвих прикладах, що робота практичного психолога не обмежується роботою безпосередньо з учнем з ООП. Стосовно вивчення питань соціалізації, а особливо адаптації, до діагностики залучаються, окрім учнів класу, також батьки та педагоги, зокрема в початкових класах. Такий підхід дозволяє всебічно й глибоко вивчити і визначити ті чи інші проблеми, мати цілісне уявлення про аспекти загального стану речей, а також визначити шляхи та методи подолання або профілактики негативних явищ, що гальмуватимуть соціалізацію дитини.

 

Інститут спеціальної педагогіки і психології висловлює щиру вдячність всім учасникам і гостям конференції, які небайдужі до долі дітей з особливими потребами.

 

Дитина з особливими освітніми потребами має право прожити хороше і різноманітне життя.

Давайте надамо їй цю можливість!