17-18 квітня 2019 р. на базі кафедри теорії та методики дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка відбулась V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти».
Основні тематичні напрями конференції:
- Проблеми наступності в умовах підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у Новій українській школі.
- Наступність у дошкільній і початковій освіті в педагогічній теорії та практиці.
- Проблеми підготовки педагога здатного забезпечити наступність в умовах модернізації дошкільної і початкової освіти.
- Психолого-педагогічні умови наступності в процесі навчання та виховання дошкільників та молодших школярів.
- Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в умовах інклюзії.
- Інноваційні підходи професійної підготовки майбутніх фахівців.
У конференції взяло участь понад 300 науковців, методистів, учителів, вихователів-методистів із різних областей України (Вінницька, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Полтавська, Рівненська, Хмельницька, Чернівецька, Черкаська) та із зарубіжжя (Бельгія, Білорусь, Китай, Молдова, Німеччина, Польща, Чехія).
Науковим співробітником відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України І. В. Бобренко було представлено доповідь «Розвиток просторового орієнтування дошкільників із інтелектуальними порушеннями в аспекті реалізації наступності дошкільної і початкової ланки освіти».
Кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником відділу логопедії Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України Ю. В. Рібцун було представлено доповідь «Лінгвістична складова наступності дошкільної та початкової ланки шкільної освіти дітей із порушеннями мовлення».