Інформаційний лист (завантажити)
Тематичні напрями роботи Конгресу:
- Зміст і технології навчання дітей з особливими освітніми потребами: інноваційні підходи
- Інклюзивне навчання: нормативно-правові, психолого-педагогічні й організаційні аспекти
- Психолого-педагогічний та корекційно-розвивальний супровід дітей з особливими освітніми потребами
- Кадрове забезпечення системи освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Спеціальні та інклюзивні заклади освіти для дітей особливими освітніми потребами: досвід роботи та перспективи розвитку
- Виявлення, діагностика та раннє втручання: проблеми сьогодення
- Сім’я і громадськість – важливі чинники успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
Орієнтовна тематика майстер-класів:
Діагностичні орієнтири Міжнародної класифікації функціонувань (МКФ): особливі освітні потреби та бар’єри у навчанні
Особливості діагностичної роботи інклюзивно-ресурсних центрів
Асистент педагога в загальноосвітньому просторі
Технології адаптації і модифікації змісту, процесу навчання та контролю навчальних досягнень учнів з ООП
Доступний освітній простір для дітей з ООП: принципи професійної співпраці
Освітній перекладач жестової мови як асистент з комунікації в умовах інклюзії
Наступність соціального розвитку дітей з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти і закладах загальної середньої освіти
Надання корекційно-розвивальних послуг в умовах інклюзивно-ресурсного центру
Інклюзивний мистецький простір у громаді
Психолого-педагогічна діагностика дітей із порушеннями слуху
Сучасні технології організації освітнього простору для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Психолого-педагогічний супровід дітей з комплексними порушеннями розвитку: вектори життєвої компетентності
Незряча дитина: питання раннього втручання в умовах сім’ї
Психологічна готовність фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Інноваційні технології психокорекційної роботи з дітьми з когнітивними порушеннями: ебу-терапія
Діти з розладами аутистичного спектра: методики поведінкового та поведінково-когнітивного напрямів
Психоемоційні стани батьків як вторинна інвалідизація «особливої» дитини
Психолого-педагогічна діагностика дітей із розладами спектру аутизму
Психолого-педагогічна діагностика дітей із тяжкими порушеннями мовлення
Специфіка здійснення корекційно-розвивальної роботи з дітьми з ООП: спеціальні та інклюзивні умови здобуття освіти
Система української мануоральної артикуляції в контексті реалізації завдань корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями слуху
Послуги раннього втручання для дітей з порушеннями слуху
Навчально-методичний практикум: «Сучасні логопедичні стратегії визначення і задоволення потреб дітей з тяжкими порушеннями мовлення в освітньому середовищі НУШ»
Порядок роботи Конгресу:
10 жовтня 2019 року
09:00 – 11:00 – реєстрація учасників 11:00 – 11:30 – відкриття Конгресу 11:30 – 13:00 – пленарне засідання 13:00 – 14:00 – перерва 14:00 – 15:30 – секційні засідання 15:30 – 16:00 – перерва 16:00 – 18:00 – майстер-класи |
11 жовтня 2019 року
10:00 – 13:00 – секційні засідання 13:00 – 14:00 – перерва 14.00 – 16.00 – майстер-класи 16:00 – 16:30 – підбиття підсумків |
Робочі мови Конгресу: українська та англійська словесні мови, українська жестова мова.
Цільова аудиторія: представники органів державної влади та громадських організацій, управлінці, науковці, докторанти, аспіранти, викладачі та студенти закладів вищої освіти, адміністрація та педагогічні працівники закладів освіти, інклюзивних ресурсних центрів, батьки дітей з особливими освітніми потребами.
Форми участі: очна та дистанційна.
Для участі у Конгресі
І. Очна участь:
До 20 вересня 2019 року (включно):
- Сплатити організаційний внесок у розмірі 370 грн. (додатково оплачується комісія банку) для відшкодування витрат на підготовку організаційного пакету учасника, що містить програму заходу, сертифікат учасника, збірник тез конгресу та роздатковий матеріал.
В квитанції про оплату організаційного внеску обов’язково вказується прізвище учасника.
Реквізити для оплати організаційного внеску:
Карта Приватбанку 5168 7427 2766 8976 Михайленко Оксана Володимирівна, з позначкою «Оргвнесок_Іванова».
- Зареєструватися за посиланням: https://forms.gle/bCiqvgbEqu8XUws67
- На електронну адресу osvitakongres@gmail.com надіслати листа, в темі якого вказати «Прізвище учасника Конгрес 2019»:
3.1) Скановану копію квитанції про сплату організаційного внеску, що підписано «Прізвище учасника_Оргвнесок».
3.2) За необхідності тези доповіді, що оформлено відповідно до вимог:
- Назва файлу відповідає прізвищу автора (наприклад, «Петренко_Тези.doc»).
- Обсяг тез до 5 сторінок друкованого тексту (без нумерації сторінок). Гарнітура: Times New Roman. Кегль: 14 пунктів. Інтервал: 1,5. Поля: по 2 см.
- Перший рядок – прізвище, ім’я, по-батькові, науковий ступінь, вчене звання, місце роботи (навчання), місто, держава. Шрифт напівжирний, вирівнювання по правому краю.
- Другий рядок – НАЗВА ТЕЗ (великими літерами), напівжирний шрифт, вирівнювання по центру.
- З третього рядка – текст тез.
- Список літературних джерел (до 6 позицій). Оформлення відповідно до ДСТУ 8302:2015.
ІІ. Дистанційна участь:
До 20 вересня 2019 року (включно):
- Сплатити організаційний внесок за публікацію тез доповіді у розмірі 120 грн. (додатково оплачується комісія банку).
В квитанції про оплату організаційного внеску обов’язково вказується прізвище учасника.
Реквізити для оплати організаційного внеску:
Карта Приватбанку 5168 7427 2766 8976 Михайленко Оксана Володимирівна, з позначкою «Публікація_тез_Іванова».
- На електронну адресу osvitakongres@gmail.com надіслати листа, в темі якого вказати «Прізвище учасника Конгрес 2019»:
2.1) Скановану копію квитанції про сплату друку тез, що підписано «Прізвище учасника_Оргвнесок_Тези».
2.2) Тези доповіді, що оформлено відповідно до вимог:
- Назва файлу відповідає прізвищу автора (наприклад, «Петренко_Тези.doc»).
- Обсяг тез до 5 сторінок друкованого тексту (без нумерації сторінок). Гарнітура: Times New Roman. Кегль: 14 пунктів. Інтервал: 1,5. Поля: по 2 см.
- Перший рядок – прізвище, ім’я, по-батькові, науковий ступінь, вчене звання, місце роботи (навчання), місто, держава. Шрифт напівжирний, вирівнювання по правому краю.
- Другий рядок – НАЗВА ТЕЗ (великими літерами), напівжирний шрифт, вирівнювання по центру.
- З третього рядка – текст тез.
- Список літературних джерел (до 6 позицій). Оформлення відповідно до ДСТУ 8302:2015.
Оргкомітет залишає за собою право відхиляти тези доповідей, які не відповідають вищезазначеним вимогам, тематиці Конгресу і не містять наукової новизни. Автори несуть відповідальність за точність викладених фактів, цитат і посилань, а також за дотримання авторських прав.
За результатами проведення Конгресу буде видано фаховий збірник наукових статей «Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка», Серія «Педагогічні науки».
Вартість друку – 50 грн. за сторінку.
Статті приймаються до 30 вересня 2019 року.
Стаття має містити такі елементи:
– постановка проблеми у загальному вигляді та її зв’язок з важливими науковими або практичними завданнями;
– аналіз основних досліджень і публікацій з порушеної проблеми;
– формулювання мети статті;
– висвітлення процедури теоретико-методологічного та/або експериментального дослідження із зазначенням методів дослідження;
– виклад основного матеріалу дослідження з обґрунтуванням отриманих наукових результатів;
– висновки і перспективи подальших наукових розвідок.
Текст статті має бути перевірений і відредагований автором. Стаття, не оформлена відповідно до вимог до друку не приймається.
Технічні вимоги до оформлення рукопису статті:
Орієнтовний обсяг статті – 8–12 сторінок формату А4.
Рукопис подавати у форматі *.doc чи *.rtf (MSWord): шрифт – Times New Roman, кегель – 14, відстань між рядками – 1,5 інтервалу комп’ютерного стандарту. Поля: верхнє і нижнє – 2 см, праве – 1,5 см, ліве – 3 см. Абзац – 1,25 см. Сторінки не нумеруються, текст набирається без переносів.
Структура статті:
- Індекс УДК, з абзацним відступом, у верхньому лівому куті першої сторінки.
- Наступний рядок – вирівняно справа інформація мовою статті (українська, російська, польська, англійська) – прізвище автора та ініціали автора (авторів).
- Наступний рядок – обов’язкове зазначення ORCID автора (профіль має бути заповнений та відкритий для перегляду).
- Наступний рядок – зазначення ResearcherID автора (за наявності).
- Наступний рядок – зазначення Scopus-AuthorID автора (за наявності).
- Наступний рядок – зазначення наукового ступеню та вченого звання (за наявності).
- Наступний рядок – зазначення посади та організації, в якій працює автор (за наявності).
- Наступний рядок – обов’язкове зазначення міста та країни автора (у дужках), а також e-mail (після закриття дужок).
- Наступний рядок – назва статті великим літерами напівжирним шрифтом, без абзацного відступу, вирівняно центром. Назва має бути короткою (не більше 8 слів) і відображати зміст статті.
- Наступний рядок – анотація мовою статті (без слова «Анотація», абзацний відступ, вирівняно шириною тексту, інтервал між рядками одинарний, курсив). Обсяг – не менше 1800 символів з пробілами. Анотація має містити виділені жирним текстом такі структурні елементи: мета роботи, методологія, наукова новизна, висновки.
- Наступний рядок – ключові слова (словосполучення «Ключові слова» напівжирним шрифтом, абзацний відступ, вирівняно шириною тексту, інтервал між рядками одинарний, курсив). Не більше п’яти ключових слів.
- Через рядок – основний текст статті відповідно до структурних елементів: постановка проблеми, результати дослідження, висновки.
- У тексті статті мають бути посилання на всі джерела у списку літератури.
Посилання у тексті статті позначають у квадратних дужках, наприклад [11], номер сторінки друкованого видання відділяють комою, наприклад, [11, 128] або [11, 55–56]. Посилання на декілька джерел: [3–6] або [2; 7; 11].
- Таблиці, схеми, рисунки, діаграми мають бути авторськими та пронумеровані. Розміщуються без абзацу в центрі сторінки безпосередньо після посилання на них у тексті статті або на наступній сторінці. Слово «Таблиця» та її номер пишуться курсивом зверху вирівняно справа, а рядком нижче вирівняно центром – назва таблиці. Ілюстрації (рисунки, блок-схеми, графіки) мають бути виконані в одному з графічних редакторів. Рисунки слід подавати чорно-білими (без напівтонів), контрастними. Блок-схеми та рисунки (повинні бути згруповані) додатково подаються окремими файлами в електронному вигляді. Ілюстрації підписуються знизу вирівняно центром.
- Формули та буквені позначення величин набираються у редакторі MathType-Equation і подаються в тексті або окремому рядку без абзацного відступу вирівняно центром, нумеруються арабськими цифрами в круглих дужках з правого боку сторінки.
- Після основного тексту статті подається список літератури. У ньому мають бути джерела, на які зроблено посилання у тексті.
Слово «References» великими буквами пишеться вирівняно. Нижче подаються за абеткою пронумеровані використані літературні джерела. Кожне джерело має бути оформлено відповідно до вимог «ДСТУ 8302:2015. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» та згідно зі стандартом АРА (дивіться приклад оформлення статті).
- У тексті статті вживаються такі знаки: лапки – (« »), апостроф – (’), через пробіл тире (–), а не дефіс (-). Двокрапка (:) ставиться без пробілу.
- Після викладу матеріалу статті (яка представлена в редакцію не англійською мовою) подається інформація пунктів 2–11 цього керівництва для авторів, перекладених англійською мовою. У випадку, коли стаття надіслана на розгляд редакції англійською мовою – інформація пунктів 2–11 подається українською мовою.
- Наступний рядок – зазначаються ключові слова (Keywords) англійською для статті іншою мовою, або українською, якщо стаття надіслана англійською.
- У кінці сторінки вказується дата її надсилання до редакції журналу.
До статті додається: Довідка про автора (авторів) на окремому аркуші: прізвище, ім’я та по батькові, місце роботи (для аспірантів – місце навчання), посада, науковий ступінь, учене звання, домашня адреса (індекс обов’язково), адреса електронної пошти, контактні телефони.
Авторам разом зі статтею подавати до редакції рецензію-відгук спеціалістів у відповідній галузі науки (доктора наук).
Статті та копію квитанції про оплату надсилати на адресу: socialnar@gmail.com
Кошти слід переказувати на рахунок карти Приватбанку (враховуючи 1% комісії банку) 5168 7554 4344 2393 Махоткіна Ліна Борисівна.
Оргкомітет залишає за собою право відхиляти статті, які не відповідають вищезазначеним вимогам, тематиці Конгресу і не містять наукової новизни. Автори несуть відповідальність за точність викладених фактів, цитат і посилань, а також за дотримання авторських прав.
Усі витрати, пов’язані з перебуванням на Конгресі (проїзд, проживання тощо) сплачуються учасниками за власний рахунок або за рахунок сторони, що відряджає.
Контакти:
Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка:
Ворошило Наталія – тел. +38(093) 948-28-13 e-mail: socialnar@gmail.com
Махоткіна Ліна – тел. +38(063)425-58-70 e-mail: socialnar@gmail.com
Михайленко Оксана – тел. +38(093)615-45-43 e-mail: socialnar@gmail.com
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
Бабяк Ольга – тел. +38(099) 443-27-67 e-mail: osvitakongres@gmail.com
Дробот Олена – тел. +38(098) 334-21-29 e-mail: osvitakongres@gmail.com
Замша Анна – тел. +38(097) 343-31-73 e-mail: osvitakongres@gmail.com
Додаткова інформація:
Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка http://chnpu.edu.ua
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України https://ispukr.org.ua/
ФБ Конгресу: https://www.facebook.com/events/375358223089167/
Е-mail: osvitakongres@gmail.com
Щиро запрошуємо до участі у Конгресі!