Психолого-педагогічні стратегії безбар’єрного освітнього середовища для дітей із порушеннями зору

Бібліографія: Психолого-педагогічні стратегії безбар’єрного освітнього середовища для дітей з порушеннями зору : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (12 березня 2019 р.,  м. Київ) / Упорядн.: Костенко Т. М., Кондратенко С. В., Легкий О. М. – Київ : Інтерсервіс, 2019. – 52 с.

Анотація: До збірника увійшли матеріали і тези Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні стратегії безбар’єрного освітнього середовища для дітей з порушеннями зору», яка відбулася 12 березня 2019 р. у загальноосвітньому навчальному закладі І-III ступенів «Спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті № 5 ім. Я. П. Батюка м. Києва. На конференції були розглянуті актуальні проблеми раннього втручання, дошкільної та шкільної освіти дітей з порушеннями зору; підтримка батьків та педагогів у контексті інклюзивного освітнього процесу; комплексний підхід у питаннях реабілітації; особливості психологічної допомоги людям з порушеннями зору.

Завантажити