Бібліографія: Інклюзивне навчання в Новій українській школі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Інклюзивне навчання в Новій українській школі” (26 -27 березня 2018 р., м. Теребовля): у 2 ч. / Інститут спеціальної педагогіки НАПН України; упорядн. : Лапін А.В., Сурмай Л.О., Щуцька О.І. – Київ: Інтерсервіс, 2018. – 230 с.
Анотація: Матеріали конференції присвячені розкриттю сутності інклюзивного навчання, трансформації суспільних поглядів щодо проблемних питань нормативно-правового регулювання, розгляду нових викликів та тенденцій явища з гуманістичних позицій. Доповіді, презентації, майстер-класи учасників конференції можуть бути корисними для різнопрофільних фахівців у сфері освіти різного рівня, науково-педагогічних працівників, а також усіх, хто цікавиться сучасними суспільно-освітніми тенденціями і проблемами запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах, в першу чергу, з позицій забезпечення рівного доступу до якісної освіти, поєднання досвіду загальноосвітніх і спеціальних закладів, ПМПК, ресурсних центрів, батьків, громадських об’єднань.