![](https://ispukr.org.ua/wp-content/uploads/2019/09/2018_Жеплінська-С.В._кор-програма-1_page-0001-593x768.jpg)
Автор: Жеплінська С. В.
Анотація: Діти із порушеннями опорно-рухового апарату, переважну більшість яких становлять діти з дитячим церебральним паралічем, мають порушення рухової, пізнавальної, комунікативної сфери розвитку. Деякі з них не мають можливості відвідувати дошкільні заклади внаслідок свого захворювання, тому залишаються непідготовленими до шкільного навчання. Брак спілкування із однолітками, обмежена предметна та ігрова діяльність, особливості формування психічних процесів – все це сприяє їх соціальній дезадаптації. У більшості дітей спостерігаються труднощі у формуванні мовленнєвої діяльності, а саме комунікативної її функції.