Автори: Чеботарьова О.В., Блеч Г.О., Ярмола Н.А., Гладченко І.В., Королько Н.І., Дмитрієва І.В., Трикоз С.В., Бобренко І.В., Гладченко І.В., Гломозда І.В. Чухліб О.А.
Анотація:Представлено типову освітню програму початкової освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку для першого класу. Актуальним питанням сьогодення є розроблення інноваційних стратегій навчання школярів з інтелектуальними порушеннями, підготовка їх до самостійної життєдіяльності та формування життєвої компетентності для успішної подальшої соціальної адаптації. В умовах запровадження концепції Нової української школи виникає потреба в зміні освітніх пріоритетів щодо корекційного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями.