В Києві було затверджено План трансформаційних заходів щодо реформування інтернатних закладів, незалежно від їхнього підпорядкування, а це соціальні, медичні та освітні осередки. Серед них: спеціальна школа-інтернат № 26,Святошинський дитячий будинок. Робоча група, до якої входять фахівці різних галузей, представники батьківської громади, управлінці, працівники Мінсоцполітики та ін. відомств вкотре узгоджують свої дії та відпрацьовують шляхи реалізації деінституціалізаційних процесів.
Деінстуціалізація − пріоритет сучасної соціальної політики в державі − це підтвердили у своїх виступах й Генеральний директор директорату Міністерства соціальної політики України Гайдарджи Ю. Б. й заступниця Голови КМДА Хонда М. П.
В нагоді стали напрацювання з інклюзивного навчання, які розроблялися науковцями Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України. «Впровадження інклюзивного навчання, реалізація інклюзивних підходів в усій освітній сфері, з дошкілля − до ВЗО, не оминаючи позашкілля, є обов’язковою умовою трансформації інтернатних закладів. Це дві сторони однієї медалі й, вочевидь, прискорення деінституціалізаційних процесів у прямій залежності від повноцінної розбудови інклюзивної освітньої сфери» − так узагальнила свій виступ член робочої групи, заступник директора з наукових питань Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України А. А. Колупаєва.