![](https://ispukr.org.ua/wp-content/uploads/2019/09/2018_Чеботарьова-О.В.-та-ін._кор-програма-1-1_page-0001-994x768.jpg)
Автори: Чеботарьова О. В., Іоганова Н. А.
Анотація: Частина дітей із ДЦП має збережені потенційні можливості розвитку вищих форм пізнавальної діяльності і навчається за програмою загальноосвітньої школи. Але необхідно зауважити, що коли йдеться про нормальний психічний розвиток у дитини із церебральним паралічем, то, насамперед констатується її здатність до понятійного мислення, достатній загальний розвиток та відсутність таких недоліків у сформованості окремих функцій, які могли б перешкоджати їй засвоювати програму масової школи. Проте, навіть і в цих благополучних випадках у психічній діяльності дитини залишаються певні «слабкі ланки», які потребують спеціальної педагогічної уваги й корекції.