Бар’єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей з ЗПР, РАС, ГРДУ

Автори: Л. І. Прохоренко, О. О. Бабяк, І. В. Недозим, Н. І. Баташева

Анотація: Кожна дитина – особлива, це беззаперечно. Але все ж є діти, про яких говорять «особливі» не для того, щоб підкреслити унікальність здібностей, а задля того, щоб відмітити ті особливі потреби, які відрізняють їх від інших дітей. Незалежно від стану здоров’я, наявності когнітивних чи інтелектуальних потреб, характеристики яких відносяться до певного способу, стилю, ритму і специфіки розвитку, кожна дитина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освіти решти дітей.

Завантажити